سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: ما امروز بهتر از استقلال خوزستان بازی کردیم، اما گل استثنایی آنها کار ما را تمام کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مهدی تارتار با ابراز تأسف از شکست تیمش مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: ما در این دیدار نتیجه را واگذار کردیم، اما از عملکرد شاگردانم راضی‌ام، چرا که ما مقابل یک تیم مدعی به میدان رفتیم و از آنها بهتر بازی کردیم.

وی افزود: گلی که در این دیدار دریافت کردیم یک گل استثنایی بود. توپ از یک شروع مجدد آغاز شد و با یک کنترل زیبا و ضربه عالی به گل تبدیل شد. این گل به نوعی کار ما را تمام کرد، چرا که در ادامه بازی با دفاع فشرده و بازی بسته حریف روبه‌رو شدیم.

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن با تأکید بر اینکه استقلالی‌ها تمام راه‌های نفوذ را برای آنها بسته بودند، تصریح کرد: طبیعی است وقتی مقابل بهترین دفاع لیگ بازی می‌کنید، به سختی بتوان به دروازه آنها نزدیک شد. ما در اواخر بازی رو به توپ‌های بلند آوردیم، اما در استفاده از این تاکتیک هم موفق عمل نکردیم. در هر صورت مسئولیت این باخت را به گردن می‌گیرم و چاره‌ای نداریم جز اینکه تا نیم‌فصل برای تقویت تیم صبر کنیم. 

تارتار در این باره خاطرنشان کرد: متأسفانه در ابتدای فصل تیم در شرایط بدی بسته شد و ما باید تا نیم‌فصل صبر کنیم تا تغییراتی را در تیم ایجاد کنیم. البته نتیجه دو بازی آینده مقابل سپاهان و پرسپولیس برای ما بسیار مهم است.

وی در خاتمه در واکنش به این سؤال که آیا قصد دارد نفراتی را از تیمش در نیم‌فصل کنار بگذارد، گفت: الان زود است بخواهم در مورد بازیکن خاصی صحبت کنم، اما دو بازی آینده ما در تصمیمات من مبنی بر تغییراتی که برای تیمم مدنظر دارم، تأثیرگذار خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.