سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: صحبت از قهرمانی هم اکنون دیوانگی به حساب می‌آید چرا که فوتبال قابل پیش‌بینی نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، عبدالله ویسی پس از پیروزی یک بر صفر استقلال خوزستان مقابل راه‌آهن اظهار داشت: بازی بسیار سختی بود. بازیکنان ما با تمام وجود خود بازی کردند. راه‌آهن تیم سخت کوشی بود که خوشبختانه توانستیم نهایت استفاده را از موقعیت‌های بدست آمده بکنیم و ۳ امتیاز با ارزش کسب کنیم.

وی ادامه داد: بازی از اهمیت زیادی برخوردار بود. چرا که تیم راه‌آهن برای فرار از انتهای جدول می‌جنگید و ما به دنبال بقا در بالای جدول بودیم که خوشبختانه ما برنده این جنگ شدیم.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد اینکه در صحنه‌ای بازیکنش در محوطه جریمه راه‌آهن سرنگون شد خاطرنشان کرد: ما باید اجازه دهیم که داوران جوان کار خود را انجام دهند. نباید کاری کنیم که تمرکزشان به هم بخورد. در مورد آن صحنه هم هم اکنون نمی‌توانم صحبت کنم چرا که باید فیلم را بازبینی کنم. به هر حال داور به آن صحنه نزدیک بود به هر حال بازیکنان هم اگر داد و فریاد می‌کنند به خاطر این بود که اتفاق ناگهانی رخ داد اما ما مربیان باید کنترل کنیم تا داوران تمرکز لازم را داشته باشند.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد اینکه آیا در نیم فصل به دنبال تقویت تیمش است گفت: مطمئنا نیم فصل را برای همین قرار داده‌اند ما به دنبال این هستیم که نقاط ضعف خود را پوشش دهیم و به همین دلیل هم به دنبال برطرف کردن آن هستیم. تلاش می‌کنیم تا در بالای جدول قرار بگیرمی روز گذشته نقل قولی از من زده بودند که تیمم قهرمان می‌شود اما من هیچ وقت این صحبت را نکرده‌ام و نخواهم کرد. چرا که در فوتبال نمی توان پیش بینی کرد.

وی افزود: ما تمام تلاش خود را می‌کنیم که جزو ۵ تیم بالای جدول قرار بگیریم اگر بتوانیم سهمیه کسب کنیم که خوشحال می‌شوم و اگر اتفاقاتی رخ بدهد و در رده‌های بالاتر قرار بگیریم خوشحال تر خواهم شد اما صحبت از قهرمانی هم اکنون دیوانگی است.

وی در مورد حضور کادر فنی تیم ملی در تمرینات تیمش و همچنین این دیدار گفت این موضوع باعث می شود که تمرکز بازیکنانم بیشتر شود و از لحاظ روحی و روانی هم برای آنها خوب است فکر می‌کنم بازیکنان تیمم لایق حضور در تیم ملی هستند زیرا تفکرات کی‌روش هم اکنون جوانگرایی است و حداقل می‌توانیم دو بازیکن ملی‌پوش داشته باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.