سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: نداشتن اعتماد به نفس اصلی‌ترین دلیل شکست تیمم بود.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان شرقی، ایگور استیماچ در نشست خبری پس از شکست مقابل گسترش فولاد اظهار کرد: بازی جالب و هیجان‌انگیزی بود. هر دو تیم با داشته‌هایشان بازی کردند و ما به خاطر اینکه در دقایق ابتدایی تمرکز کافی را نداشتیم، باختیم.

وی ادامه داد: بعد از دریافت گل موقعیت ایجاد کردیم و حتی می‌توانستیم حریف را شکست دهیم ولی در زدن ضربات آخر بی‌دقت بودیم.

استیماچ ادامه داد: وقتی که یک بر صفر عقب هستیم نمی‌توانستیم بازی تدافعی انجام دهیم از این رو خیلی ریسک کردیم و تقریبا تمام بازیکنان را به جلو کشیدم و این فرصت را به بازیکنان سرعتی تیم گسترش فولاد داد تا از ضد حملات استفاده کرده و موقعیت ایجاد کنند.

استیماچ با بیان اینکه گسترش تیم خوبی است عنوان کرد: هنوز با سپاهان مورد نظر من فاصله داریم و باید بیشتر تلاش کرده و نقاط ضعف تیم را اصلاح کنیم. من دوست ندارم تیمم گل اول را دریافت کند البته امروز حریف هم خیلی خوش‌شانس بود و در کل به خاطر تسلیم نشدن‌مان افتخار می‌کنم.

وی با اشاره به نبود علی کریمی و میلاد سرلک در این دیدار گفت: این دو بازیکن اطمینان خاطر خوبی به مهاجمان ما می‌دهند. آن‌ها با استفاده از توپ‌های دوم به خوبی ایجاد موقعیت می‌کنند و در نیمه دوم خلاء آن‌ها را احساس کردیم.

وی همچنین با اشاره به دیدار ۴ روز قبل با ذوب آهن اصفهان اظهار کرد: خستگی بازیکنانم به بازی با ذوب‌آهن برمی‌گردد و به همین خاطر هافبک‌های ما بخصوص هافبک‌های کناری عملکرد خوبی نداشتند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در رابطه با نیمکت نشینی محرم نویدکیا گفت: نویدکیا بزرگ تیم است و حتی اگر روی نیمکت بنشیند برای تیم بزرگی می‌کند و قوت قلبی برای ما است. هر موقع که نیاز باشد از او استفاده خواهم کرد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )