سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت: بازیکنان ما در سطح لیگ برتر بازی نمی‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، فرهاد کاظمی پس از شکست ۲ بر یک مقابل صبا در نشست خبری گفت: دفاع ما آنقدر آشفته و بد بازی کرد و مسایل تاکتیکی را اجرا نکرد که حتی بازیکنان تعویضی ما هم خوب نبودند. به نیم فصل هم کار نداریم. در شرایط خاصی ۱۲-۱۳ بازیکن تیم ما در سطح لیگ برتر بازی نمی‌کنند در تمرین با مسابقه فرق دارند. از احمد کامدار و رضا عنایتی خیلی راضی هستم. بازیکنان ما نمی‌دانند در کدام تیم بازی می‌کنند و اگر بدانند در چه تیم و استانی بازی می‌کنند وضعیت فرق می‌کرد.

وی ادامه داد: وقتی دو بازیکن تیم ما نیست تیم بهم می‌ریزد و این خیلی بد است . تیم باید ۸ بازیکنش نباشد تا خوب بازی کند. خیلی آْشفته بازی کردیم و هر وقت توانستیم به بازی سرعت بدهیم توانستیم خوب بازی کنیم اما نه به سرعت و تاکتیک بازی اهمیت دادیم. نیم فصل باید خیلی بیشتر تلاش کنیم تا تیم را بالاتر بیاوریم و سیاه جامگان را به آنچه که باید برسانیم. بازیکنی که فقط رفته توپ بگیرد این کار را هم نمی تواند انجام دهد و چه برسد به اینکه بخواهد در سطح لیگ برتر بازی کند. کار ما برای بازیکن گرفتن سخت است اما امیدوارم بتوانیم بازیکنان خوبی بگیریم. ۵ دقیقه در طول ۹۰ دقیقه کار تاکتیکی داشتیم، باز دروازه‌بان تیم چند توپ را گرفت. ان‌شالله بتوانیم در آینده خوب باشیم.

کاظمی در مورد داوری گفت: داوری مشکل خاصی نداشت که بخواهیم از آن متضرر شویم یکی دو مورد هم معترض شدم اما اعتراض هم اشتباه بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.