سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز می‌گوید هیچ کس برای ادامه کار در این باشگاه به او اولتیماتومی نداده است.

به گزارش ایسنا - منطقه خوزستان، علی حنطه در نشست خبری پیش از بازی با فولاد خوزستان در شهرآورد اهواز اظهار کرد: در ابتدا بابت وقفه‌ای که در زمان حضورم در نشست به وجود آمد عذرخواهی می‌کنم.

وی ادامه داد: دیدارمان با فولاد خوزستان مانند دیگر داربی‌ها است. هر دو تیم شرایط جدولی‌شان به یک صورت است ولی ما در این بازی خانگی به دنبال سه امتیاز هستیم. تلاش می‌کنیم به این مهم برسیم تا در جدول یک سری تغییرات ایجاد شود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز بیان کرد: تیم فولاد را آنالیز کرده‌ایم و نقاط ضعف و قوت آن را می‌دانیم و امیدوارم بازی خوبی برابر این تیم ارائه دهیم.

وی درباره غایبان تیمش در دیدار برابر فولاد خوزستان عنوان کرد: مرتضی منصوری مصدوم است و او را در این دیدار نداریم و تلاش کردیم که به بازی برسد اما نخواهد رسید. دو سه بازیکن دیگرمان از جمله محسن حمیدی، بیگدلی و سید علی حسینی شرایط خاص خودشان را دارند و حسینی هم به دلیل مشکلاتی که داشت به اهواز نیامد.

حنطه درباره حضور مجدد طالب ریکانی و عادل کلاه‌کج‌ در تمرین‌های این تیم گفت: این دو بازیکن نفرات خوبی هستند و ان‌شاءالله بتوانند به ما کمک کنند.

وی در پاسخ به این سوال که شما از ۴ بازی که تیم را همراهی کرده‌اید تنها به یک امتیاز دست پیدا کرده‌اید، آیا اولتیماتومی به شما داده شده؟ عنوان کرد: خیر هیچ اولتیماتومی به من داده نشده است. من قرارداد دارم و تا زمانی که با باشگاه قرارداد دارم سعی می‌کنم به آن عمل کنم. هر زمانی هم که باشگاه دید علی حنطه نمی‌تواند به آن کمک کند بسم‌الله و مشکلی نیست.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز در پاسخ به این سوال که شما گفته بودید بعداز بازی با پرسپولیس می‌گویم آیا استقلال اهواز در لیگ می‌ماند یا خیر گفت:‌ اگر بازیکنان‌مان را حفظ کنیم و در نیم فصل نیز بازیکنانی را که می‌خواهیم جذب کنیم در لیگ می‌مانیم ولی ما روز به روز بازیکن از دست می‌دهیم. باید خودمان را تا نیم فصل بکشانیم. تا آن موقع ۶ تا ۸ بازیکن جذب کنیم و قطعا آن موقع می‌توانیم تغییرات بسیاری در تیم ایجاد کنیم. ما به دنبال جذب یک دفاع وسط بسیار خوب بودیم که هنوز پیدا نکرده‌ایم و اگر این بازیکن جذب شود خیلی به ما کمک می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: فولاد خوزستان تاکنون ۴۰ درصد از قرارداد بازیکنان خود پرداخت کرده است ضمن اینکه از نظر سخت‌افزاری و کادر فنی نیز بسیار خوب است و شرایط آن در جدول مانند ما است در کل روی هم رفته فوتبال همین است. اکنون چلسی بحران‌زده است و در ایران نیز تیم‌هایی از جمله نفت، سیاه جامگان و فولاد شرایط خوبی ندارند و ما هم مستثنی نیستیم.

حنطه بیان کرد: من خیلی از چیزها را نمی‌توانم بگویم چرا که جزو خانواده استقلال اهواز هستم. ما پیش از بازی با هیات مدیره نشست داشتیم و آن‌ها قول دادند که تا چند روز آینده مشکلات مالی را حل کنند و اگر مشکلات‌مان حل شود تا حدودی روند کاری‌مان متفاوت می‌شود.

به گزارش ایسنا، در حالی که به خبرنگاران جهت حضور در نشست اعلام کرده بودند نشست سرمربیان دو تیم از ساعت ۱۵:۳۰ برگزار خواهد شد، به خاطر ناهماهنگی‌ که از سوی باشگاه استقلال اهواز وجود داشت سرمربی استقلال اهواز بعد از ساعت ۱۶ در نشست حاضر شد و پس از آن هم هرچه خبرنگاران منتظر ماندند تا مربی فولاد خوزستان در نشست حاضر شود اما این مربی به نشست نیامد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.