هواداران حاضر در ورزشگاه با در دست داشتن بنری خطاب به مدیرعامل و هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی با سپردن سکان هدایت تیم تراکتورسازی به امیر قلعه‌نویی مخالفت کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، تیم‌های گسترش فولاد و سپاهان از ساعت ۱۵ امروز (یکشنبه) در استادیوم اختصاصی گسترش فولاد به مصاف یکدیگر رفته‌اند که این دیدار حواشی در پی دارد:

* هواداران استقبال نسبتاً خوبی از این دیدار به عمل آورده‌اند و در حال حاضر حدود یک هزار نفر در استادیوم حضور دارند.

* سرمربیان دو تیم از همان ابتدای مسابقه در کنار زمین حضور دارند و مدام نکاتی را به بازیکنان خود گوشزد می‌کنند.

* زمانی که داور مسابقه گل دوم تیم گسترش فولاد را مردود اعلام کرد، علاوه بر هواداران تیم گسترش فولاد، محمد نصرتی نیز اعتراض بسیار شدیدی را نسبت به داور مسابقه داشت که فراز کمالوند سعی کرد او را آرام کند.

* نیمکت‌نشینان تیم گسترش فولاد در هنگام به ثمر رسیدن گل نخست این تیم، خوشحالی زاید الوصفی داشتند.

* از دقیقه ۲۰ مسابقه چهار نفر از بازیکنان تیم گسترش فولاد به پشت دروازه تیم خود آمدند و به گرم کردن بدن‌های‌شان مشغول شدند.

* هواداران تیم گسترش فولاد پس از هر تصمیم داور اعتراض بسیار تندی به وی انجام می‌دهند.

* وقت اضافی نیمه اول این دیدار از سوی داور مسابقه سه دقیقه اعلام شد.

* هواداران حاضر در ورزشگاه با در دست داشتن بنری خطاب به مدیرعامل و هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی، با سپردن سکان هدایت تیم تراکتورسازی به امیر قلعه‌نویی مخالفت کردند.

* در نیمه دوم زمانی که یکی از بازیکنان تیم گسترش فولاد روی زمین افتاد، هادی عقیلی معتقد بود که وی به خاطر اتلاف وقت خود را روی زمین انداخته است.

* هواداران تیم گسترش فولاد پس از واکنش زیبای گئورگی گئورگیف، دروازه‌بان تیم‌شان او را به شدت مورد تشویق قرار دادند.

* تعداد هواداران حاضر در ورزشگاه ۶۴۸ نفر اعلام شد.

در دقیقه ۶۷ مسابقه و زمانی که تیم گسترش فولاد با نتیجه یک بر صفر از حریف خود پیش بود، هواداران با شعارهایی خواستار به ثمر رساندن گل دوم این تیم نیز شدند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.