سرمربی تیم فوتبال صبا گفت: زمانی که سرمربی تیم ملی بودم، پدرم را درمی آوردند تا بازیکن بدهند.

به گزارش خبرگزاری فارس، علی دایی پس از پیروزی تیم صبا مقابل سیاه‌جامگان گفت: در نیمه اول و دوم تیم برتر میدان بودیم و چند موقعیت گلزنی را از دست دادیم و اگر قدر موقعیت‌هایمان را می‌دانستیم یک نتیجه عجیب و غریب رقم می‌خورد.

وی افزود: آنقدر گل نزدیم که در ۷-۸ دقیقه آخر بازی را برای خودمان جهنم کردیم و تیم حریف هم به بازی‌ مستقیم رو آورد.

سرمربی صبا در مورد داوری گفت: نظر خاصی در مورد داوری ندارم و بازی تمام شده است. فوتبال با هیجان دنبال می‌شود و این اتفاقات هم مسایل طبیعی فوتبال است و مساله خاصی نبود.

دایی گفت: مقایسه نمی‌کنم اما اگر یک روز این‌سو و آن‌سو برای تیم ملی بازیکن می‌خواستم مربیان باشگاهی پدرم را در می آوردند و همه علیه من مصاحبه می‌کردند و یک پنجاهم این امکانات را هم در تیم ملی نداشتم. من تجربه کمی داشتم اما کی ‌روش یک مربی بین المللی است و خواسته‌های او با من خیلی فرق می‌کند و اگر تجربه الان را داشتم آن شرایط را نمی‌پذیرفتم و باید با مربی بزرگ همسو باشیم.

سرمربی صبا تاکید کرد: شاید نظر مخالفی با او هم داشته باشم اما به خاطر تیم ملی باید از کی روش حمایت کنیم، زیرا او سرمربی تیم ملی است و هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید در ایران بالاتر از کی روش از نظر فنی است. سرمربی پرتغال و سرمربی رئال مادرید بوده و دستیار فرگوسن بوده است و یا نباید با او قرارداد می‌بستیم یا حالا باید شرایط را برایش فراهم کنیم تا تیم ملی را دوبار متوالی به جام جهانی ببرد.

دایی در مورد تعطیلی لیگ گفت: یکی دو تعطیلی اول لیگ به ما خیلی کمک کرد. باید از همکارانم تشکر کنم و اگر آنها نبودند تیم ما به اینجا نمی رسید. مالکیت و مدیرت باشگاه هم خیلی ما را حمایت کردند و امیدوارم این حمایت‌ها ادامه داشته باشد. بازیکنانم هم خیلی تلاش کردند و مدیون همه آنها هستم و از روز اولی که آمده‌اند صادقانه آمدند و ممنون همه آنها هستم.

وی در مورد سالگرد ۸ آذر و اینکه دوباره چنین اتفاقی رخ می‌دهد یا نه، گفت: آن بازی تاریخی بود و هیچ وقت تکرار نمی‌شود و همدستی که بین ایرانیان خارج و داخل کشور ایجاد کرد دیگر ایجاد نمی‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.