رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد قطری‌ها نسبت به همکاری ایران در برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ تاکید داشتند. وی همچنین گفت: با مسئولان کشورهای کره‌جنوبی، ژاپن و چین هم برای افزایش همکاری‌ها مذاکره کردم.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال ایران که جهت شرکت در مراسم انتخاب برترین‌های فوتبال آسیا در دهلی‌نو بسر می‌برد، درباره مذاکرات خود با مسئولان فدراسیون‌های فوتبال کشورهای آسیایی به نکاتی اشاره کرد.

کفاشیان در ابتدای صحبت‌هایش گفت: مراسم انتخاب برترین‌های فوتبال آسیا در سال ۲۰۱۵ امشب (یکشنبه) برگزار می‌شود و طی آن برترین‌های آسیا در حوزه‌های مختلف فوتبال شناخته خواهند شد.

وی ادامه داد: در حاشیه این مراسم مدیران ورزشی و مسئولان فدراسیون‌های فوتبال کشورهای آسیایی به مذاکره با یکدیگر پرداختند که در همین راستا طی صحبتی که با مسئولان فدراسیون فوتبال قطر داشتیم، آنها نسبت به همکاری و مشارکت ایران در برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تاکید بسیار زیادی داشتند.

رئیس فدراسیون فوتبال افزود: روز گذشته هم دبیرکل کمیته عالی برگزاری جام جهانی قطر در نشست خبری خود ابراز امیدواری زیادی نسبت به حضور ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ داشته و هیجان فوتبالی و هواداران بیشمار فوتبال کشورمان را از دلایل موثر حضور ایران در جام جهانی اعلام کرده است.

کفاشیان همچنین گفت: البته مذاکراتی با مسئولان فوتبالی چین هم داشتیم که نسبت به برگزاری بازی‌های دوستانه در رده سنی پایه ابراز علاقه کردند. مسئولان فوتبال ژاپن و کره‌جنوبی هم علاوه بر درخواست بازی دوستانه در رده سنی پایه، پیشنهادات خود را نسبت به افزایش سطح همکاری‌های متقابل در زمینه توسعه و آموزش فوتبال مطابق با قرارداد همکاری دو جانبه‌ای که پیش از این به امضا رسیده است، بیان کردند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )