پیروزی پرگل بارسلونا برابر رئال سوسیداد و دیدار تیم های رئال مادرید و ایبار از عناوین مهم روزنامه های ورزشی اسپانیاست.

به گزارش ایسنا، در ادامه هفته سیزدهم لالیگا اسپانیا، بارسا با چهار گل رئال سوسیداد را شکست داد و امشب رئال مادرید میهمان ایبار است.

مارکا

تیتر نخست این روزنامه به بازگشت خامس رودریگس به ترکیب اصلی رئال مادرید در دیدار برابر ایبار اختصاص دارد. هافبک رئال مادرید پس از مدت ها در فهرست یازده نفره تیمش قرار گرفته است. شاگردان رافائل بنتیس باید در بازی پیش‌رو پیروز شوند تا از رقابت برای قهرمانی جا نمانند. ایبار در این فصل تنها برابر بارسلونا و اتلتیکو مادرید شکست خورده است.

این نشریه به پیروزی تلخ اتلتیکو مادرید برابر اسپانیول اشاره کرد. اتلتیکو با تک گل آنتوان گریزمان، سه امتیاز این دیدار را به دست آورد اما تیاگو مندس، هافبک پرتغالی این تیم به شدت آسیب دید و به بیمارستان انتقال داده شد. گفته می‌شود تیاگو چهار ماه از میادین دور خواهد ماند.

پیروزی بارسلونا برابر رئال سوسیداد از عناوین این روزنامه است. بار دیگر سه مهاجم بارسلونا در این دیدار گلزنی کردند.

موندودپورتیوو

تیتر نخست این روزنامه به پیروزی پر گل بارسا برابر سوسیداد اختصاص دارد. نیمار (دو بار) و لوییس سوارس یک بار دروازه حریف را باز کردند و برای کامل شدن جشن پیروزی به دنبال گلزنی لیونل مسی بودند. آبی‌اناری‌ها به درخشش خود ادامه دادند و در سه بازی اخیر چهارده بار دروازه حریفانشان را باز کردند.

سخنان نیمار درباره تمدید قراردادش از عناوین این نشریه است. مهاجم بارسلونا گفت: دوست دارم با بارسلونا تمدید کنم.

رکورد شکنی جیمی واردی، مهاجم لسترسیتی در رویارویی با منچستریونایتد از عناوین این روزنامه است. در لیگ برتر انگلیس لستر در خانه یک بر یک یونایتد را متوقف کرد. واردی تک گل لستر را به ثمر رساند و به رکورد گلزنی در یازده بازی پیاپی رسید.

آس

تیتر نخست این روزنامه به دیدار تیم‌های رئال مادرید و ایبار اختصاص دارد. سفیدپوشان مادریدی در حالی به مصاف این تیم می‌روند که با صدر ۹ امتیاز فاصله دارند. گرت بیل و کاسیمرو در این دیدار حضور خواهند داشت.

سخنان بنیتس درباره خامس رودریگس از عناوین این نشریه است. او در این زمینه گفت: داشتن چنین بازیکنی یک مزیت است. امیدوارم که در همه دیدارها در بالاترین سطح ممکن بازی کند.

این روزنامه به نتایج و دیدارهای هفته سیزدهم لالیگا اشاره دارد. بازی تیم‌های مالاگا و گرانادا دو بر دو مساوی شد. دپورتیوو لاکرونیا با دو گل لاس پالماس را شکست داد و سلتاویگو نیز دو بر یک اسپورتینگ خیخون را شکست داد. امشب ختافه میزبان ویارئال است، رایووایکانو به مصاف اتلتیک بیلبائو می‌رود و سویا برابر والنسیا قرار می‌گیرد.

اسپورت

تیتر نخست این روزنامه به جشنواره گل بارسلونا در شب گذشته اختصاص دارد. آبی‌اناری‌ها با این پیروزی در فاصله ۹ امتیازی رئال مادرید قرار گرفتند.

سخنان لوییس انریکه درباره سه مهاجمش از عناوین این نشریه است. سرمربی بارسلونا گفت: اگر هر سه مهاجم بارسا گزنی نکنند، جشن پیروزی کامل نمی‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.