مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: برای خارج شدن از این وضعیت باید سه امتیاز دیدار برابر استقلال اهواز را بگیریم.

مهدی دغاغله در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد دیدار تیمش برابر استقلال اهواز در هفته سیزدهم لیگ برتر گفت: دربی برای ما یک بازی مهم است، البته با توجه به شرایط جدول، برای هر دو تیم مهم است که سه امتیاز بازی را بگیرند. ما باید از انتهای جدول جدا شویم و امیدوارم که سه امتیاز را بگیریم. ما واقعاً در تمرینات خوب کار می‌کنیم و اگر در بازی‌ها هم مثل تمرینات باشیم، حتی می‌توانیم تیم‌های بالای جدول را هم شکست دهیم.

وی در ادامه افزود: در خیلی از بازی‌ها از لحاظ فنی عملکرد خوبی داشتیم، اما واقعاً بدشانسی آوردیم و به حق‌مان نرسیدیم. امیدوارم این بار برنده شویم. قطعاً با برد در دربی اهواز می‌توانیم از این وضعیت خارج شویم. اگر این بازی را ببریم قطعاً تیم ما از لحاظ روحی شرایط بهتری پیدا خواهد کرد و در ادامه بازی‌ها نتایج بهتری می‌گیریم.

مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان در مورد اینکه امسال کدام تیم شانس زیادی برای قهرمانی خواهد داشت، گفت: پیش‌بینی اینکه چه تیمی قهرمان می‌شود خیلی سخت است. استقلال، سپاهان، تراکتورسازی، ذوب‌آهن، استقلال خوزستان و پرسپولیس شانس زیادی برای قهرمانی دارند. من معتقدم پرسپولیس هم خیلی زود به بالای جدول خواهد رسید، چون تیم خوبی است.

دغاغله که امسال سه گل برای فولاد زده است در مورد عملکرد خودش گفت: از نظر خودم کم گل زده‌ام و باید بیشتر گل می‌زدم. البته وقتی تیم در اُفت باشد موقعیت‌ها هم از دست می‌روند و وقتی تیم شرایط خوبی داشته باشد، توپ به هر جای بدن که بخورد تبدیل به گل می‌شود. امیدوارم وضعیت فولاد خوب شود تا بازیکنان هم تأثیرگذاری بیشتری داشته باشند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.