دو مهاجم بارسلونا با گلزنی برابر رئال سوسیداد، به رکورد سال ۱۹۵۰ رسیدند.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، نیمار و لویس سوارس شروع به رکوردشکنی کرده‌اند. آنها اکنون تبدیل به زوج گلزن تاریخ بارسلونا شده‌اند. از فصل ۵۱-۱۹۵۰، هرگز دو بازیکن بارسلونا در ۱۳ هفته ابتدایی لالیگا، ۲۵ گل به ثمر نرسانده است. سزار و مارکوس اورلیو، هر یک به ترتیب ۱۸ و ۹ گل در آن فصل برای آبی‌اناری‌ها به ثمر رساندند و به رکورد ۲۷ گل رسیدند. اکنون نیمار و سوارس ۲۶ گل زده‌اند. یک زوج دیگر در بارسلونا که چهار هفته پشت‌سر هم در لالیگا گلزنی کردند، یوهان کرایف و کارلس رکساچ در فصل ۷۴-۱۹۷۳ هستند. همچنین لیونل مسی و نیمار در فصل ۱۵-۲۰۱۴ این کار را انجام دادند.

آمار نیمار و سوارس، خیره‌کننده است. مهاجم برزیلی ۱۴ گل در لالیگا و پنج گل در لیگ قهرمانان به ثمر رسانده است. گل‌های او در لالیگا، نیمار را به کسب کفش طلا امیدوار کرده است. سوارس نیز هفت بازی پیاپی دروازه حریفان را باز کرده است. این اتفاق برای اولین بار در دوران بازیگری‌اش افتاده است. او تاکنون ۱۱ گل در لالیگا به ثمر رسانده است. آمار نیمار و سوارس توسط لیونل مسی کامل می‌شود. سه مهاجم بارسلونا در حال تبدیل شدن به یکی از بهترین خط حمله‌ها در تاریخ هستند.

آمار نیمار و سوارس به لطف حضور مسی بهتر می‌شود. مسی با ۴۴ گل، نیمار با ۴۱ و سوارس با ۴۰ گل، ۷۸ درصد گل‌های بارسلونا را در سال ۲۰۱۵ به ثمر رساندند. آبی‌اناری‌ها در سال ۲۰۱۵، ۱۶۰ گل به ثمر رساندند که از این تعداد، ۱۲۵ گل را مسی، نیمار و سوارس وارد دروازه حریفان کردند. در فصل جاری نیز از ۳۳ گل، ۳۰ گل توسط این سه نفر به ثمر رسیده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.