تیم فوتبال تراکتورسازی علاوه بر تلاش برای تامین هزینه‌های خود به دلیل بدهی‌های سنگینی که از گذشته دارد همواره با مشکلات زیادی روبرو می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، تراکتورسازی یکی از ۳ تیم پرهوادار فوتبال ایران است که به خاطر جمعیت انسانی زیادی که پشت سر خود می‌بیند همیشه انتظارات زیادی از آن می‌رود.

همین انتظارات باعث شده تا مدیران اقدام به جذب بازیکنان خارجی کنند که در اغلب اوقات به دلیل ندادن پول این بازیکنان میراث بدی برای مدیران آینده به جا گذاشته اند و کار را برای آنها سخت شده است.

تراکتورسازی در سال‌های اخیر با مشکلات زیادی روبرو بوده است که بخش اعظم آن به خاطر بدهی‌های سنگین به بازیکنان خارجی بوده است. بدهی‌هایی که به دلیل عدم پرداخت به موقع جریمه به آن تعلق گرفته است.

طبق اعلام مدیران تراکتورسازی بدهی‌های این باشگاه به شرح زیر است.

طلب آنسلمو از باشگاه تراکتورسازی به همراه جریمه‌ای که به خاطر دیرکرد پرداخت به آن تعلق گرفته حدود ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان شده است که از طریق باشگاه به دلیل جلوگیری از کسر امتیاز به این بازیکن پرداخت شد.

بدهی باشگاه‌ به تونی اولیویرا حدود ۲۴۰ هزار دلار از سال‌های قبل است که باید به این مربی پرداخت شود.

طلب ژائو پدراویلا، اشپیتیم آرفی و فلاویو لوپز از ۳ سال قبل همراه با جریمه حدود ۸ میلیارد تومان شده است.

همچنین ۶۷۰ میلیون تومان از درآمدهای باشگاه تراکتورسازی در فصل جاری بابت طلب ۱۱ بازیکن داخلی مصادره شده است.

در نهایت باشگاه تراکتورسازی بیش از ۲ میلیارد تومان به بازیکنان ایرانی قبلی خود بدهکار است.

این میراث بد، امروز به ترکتورسازی رسیده و کار را برای مدیران این تیم دشوار کرده است. در این شرایط اتخاذ هر تصمیمی سخت است چرا که دائم سایه شکایت، کسر امتیاز و سقوط به لیگ دسته اول به خاطر بدهی‌های گذشته تیم را تهدید می‌کند.  به هر حال مدیریت تراکتورسازی امروز در پی تسویه بدهی‌ها و گرفتن رضایت طلب‌کاران است که همین مسئله باعث شده بخش عمده انرژی و تمرکز مسئولان تیم به رتق و فتق این امور معطوف شود.

البته این سو مدیریت‌ها که امروز تراکتورسازی را با مشکل روبرو کرده فقط دامن گیر تیم بزرگ شهر تبریز نیست. سرخابی‌های پایتخت هم با این قبیل بدهی‌ها روبرو هستند و همواره از این مشکلات رنج می‌برند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.