هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن، گفت: یحیی گل محمدی در شرایط سخت به بازیکنان جوان و کم‌تجربه اعتماد می‌کند و به همین دلیل امروز ذوب‌آهن جوان یکی از آماده‌ترین تیم‌های لیگ است.

احسان پهلوان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، اظهار کرد: در بازی قبلی برابر صبا خسته شده بودیم و برابر سپاهان هم بازی سخت و سنگینی داشتیم که البته هر طور که بود توانستیم ببریم و به فینال برسیم.

وی افزود: خستگی بازی برابر صبا باعث شد پس از جلو افتادن در بازی برابر سپاهان کمی عقب بکشیم، اما بازیکنان تلاش خود را دو چندان کردند تا پیروز میدان شدیم.

هافبک ذوب‌آهن بابیان اینکه قهرمانی در هر دو جام را می‌خواهیم، خاطرنشان کرد: سعی می‌کنیم در فینال بهترین نمایش را داشته باشیم و بتوانیم با جام به اصفهان بیاییم.

پهلوان درباره استفاده ذوب‌آهن از بازیکنان جوان، تصریح کرد: یکی از دلایل اصلی این جوان‌گرایی خود یحیی گل محمدی است که در این شرایط سخت و حساس به بازیکنان جوان و کم‌تجربه بازی می‌دهد. در حال حاضر حدود ۵ بازیکن جوان در تیم بازی می‌کنند و به همین خاطر باید دست او را بوسید. استفاده از جوانان، ذوب‌آهن را با کیفیت کرده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.