رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی از برگزاری نخستین دوره مسابقات فوتسال زیر ۲۰ سال آسیا در سال ۲۰۱۷ خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی به منظور ارزیابی برنامه‌های تیم‌های ملی فوتسال آقایان و بانوان و فوتبال ساحلی روز سه‌شنبه هفته جاری و با حضور سرمربیان و سرپرستان تیم‌های ملی فوتسال آقایان و بانوان و فوتبال ساحلی برگزار می‌شود.

در این نشست قرار است محمد ناظم‌الشریعه برنامه‌های خود را برای تیم‌های پایه فوتسال ایران ارائه کند. در این بین برنامه‌ریزی برای تیم فوتسال زیر ۲۰ سال آسیا در اولویت کارها قرار دارد زیرا طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا نخستین دوره مسابقات فوتسال زیر ۲۰ سال آسیا در سال ۲۰۱۷ برگزار می‌شود.

عباس ترابیان در این خصوص اظهار کرد: برای حضور موفق تیم زیر ۲۰ سال ایران در نخستین دوره مسابقات فوتسال زیر ۲۰ سال آسیا در سال ۲۰۱۷، باید از همین امروز برنامه‌های استعدادیابی و آماده‌سازی را آغاز کرد که قرار است محمد ناظم‌الشریعه در کمیته فنی و توسعه در این خصوص برنامه‌هایش را ارائه کند.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی همچنین اعلام کرد که در نشست کمیته فنی در مورد حضور تیم ملی فوتسال ایران در مسابقات گراندپریکس و تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در رقابتهای بین قاره‌ای صحبت شده و در مورد دلایل بردها و باخت‌های این تیم‌ها بحث و تبادل نظر صورت می‌گیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.