سرپرست باشگاه استقلال تهران از فسخ قرارداد رسمی کرار جاسم و جدایی رسمی این بازیکن عراقی از تیم فوتبال این باشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام افشارزاده در مورد آخرین وضعیت کرار جاسم با تیم فوتبال استقلال تهران، ضمن بیان مطلب فوق گفت: به علت اینکه فضای همکاری با کرار جاسم وجود نداشت، خوشبختانه شب گذشته با این بازیکن به توافق کامل رسیدیم که قراردادش با تیم استقلال فسخ شود. البته ساعت ۱۱ صبح امروز یکشنبه رضایت‌نامه این بازیکن صادر می‌شود.

وی پاسخ به این پرسش که آیا فسخ قرارداد این بازیکن عراقی، تبعات مالی برای باشگاه استقلال تهران ندارد؟، افزود: به هیچ عنوان اما مبلغی از گذشته وجود دارد که باید به این بازیکن عراقی پرداخت شود.

سرپرست باشگاه استقلال تهران درمورد اینکه آیا آرش برهانی و میلاد فخرالدینی در فهرست فروش تیم استقلال قرار دارند؟، اینگونه اظهار نظر کرد: به هیچ عنوان چنین خبری صحیح نیست و من آن را کاملا رد می‌کنم.

افشارزاده در پایان در مورد اینکه چه بازیکنانی در فهرست خرید و فروش تیم فوتبال استقلال قرار دارند، گفت: هنوز پرویز مظلومی سرمربی تیم استقلال فهرستی را به باشگاه ارائه نکرده‌اند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.