مربی تیم فوتبال استقلال تأکید کرد که این تیم همیشه شخصیت قهرمانی دارد.

محمد نوازی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره وضعیت تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: استقلال شرایط خوبی دارد و با توجه به اینکه هم صدرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر هستیم و هم به نیمه‌نهایی جام حذفی صعود کرده‌ایم، فقط امیدوارم چشم نخوریم! ما به فکر پیشرفت استقلال هستیم تا تیم بتواند این روند را ادامه دهد و به جایگاه گذشته‌اش بازگردد.

وی افزود: از ابتدای فصل نه صحبتی از قهرمانی به میان آوردیم و نه ادعایی داشتیم، تنها هدف ما این بود که استقلال به جایگاه گذشته خود بازگردد. امیدوارم بچه‌ها روحیه و انگیزه خود را از دست نداده و به همین روند ادامه دهند.

مربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا استقلال شخصیت قهرمانی دارد یا نه، گفت: استقلال تیم کوچکی نیست و همیشه شخصیت قهرمانی دارد. مهم این است که استقلال روند موفقیت‌های خود را ادامه دهد.

نوازی در خصوص بحث‌هایی که این روزها در رابطه با دعوت مهدی رحمتی به تیم ملی می‌شود، عنوان کرد: حضور در تیم ملی حق رحمتی است و او باید به تیم ملی دعوت شود. متأسفانه بحث رحمتی و تیم ملی شخصی شده است. به اعتقاد من حق رحمتی بود که در جام جهانی درون دروازه تیم ملی قرار بگیرد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۹ )