کاپیتان تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: در شرایطی سخت به مصاف ذوب‌آهنی می‌رویم که در شرایط ایده‌آل به سر می‌برد.

حسین بادامکی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص آخرین وضعیت تیمش برای دیدار با ذوب‌آهن اظهار داشت: بردی که اخیراً مقابل راه‌آهن کسب کردیم باعث شد فشار از روی بازیکنان تیم برداشته شود و در شرایط روحی و روانی بهتری تمرینات خود را ادامه دهیم.

وی ادامه داد: شرایط‌مان در جدول رقابت‌های لیگ هنوز برای ما راضی‌کننده نیست و در تلاشیم تا نیم‌فصل جایگاه‌مان را در جدول بهبود ببخشیم، از این‌رو برای کسب امتیاز راهی اصفهان خواهیم شد.

کاپیتان تیم فوتبال پدیده با تأکید بر اینکه با چند غایب به مصاف تیم ذوب‌آهن می‌روند، یادآور شد: متأسفانه تعداد زیادی از بازیکنان خود را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار نداریم و در شرایطی سخت راهی اصفهان خواهیم شد. این در حالی است که تیم ما از لحاظ بازیکن تأمین نیست و در هر مسابقه با کمبود مهره مواجه هستیم. امیدوارم مسئولان باشگاه برای نیم‌فصل دوم شرایط را برای جذب بازیکن مهیا کنند، چرا که در نیم‌فصل دوم شرایط مسابقات بسیار سخت‌تر خواهد شد.

بادامکی با تمجید از تیم ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: تیم گل‌محمدی در شرابط بسیار خوبی قرار دارد. این تیم در بازی‌های اخیر خود موفق عمل کرده و به فینال جام حذفی هم راه پیدا کرده است. آنها در بهترین شرایط خود به مصاف ما می‌آیند و قطعاً بازی بسیار سختی در انتظارمان است.

وی افزود: شرایط لیگ در فصل جاری طوری است که دیگر بازی آسانی برای هیچ تیمی وجود ندارد. ما این موضوع را درک کرده و در هر بازی با تمرکز بالا به میدان می‌رویم. اگر در اصفهان کم‌اشتباه باشیم امتیاز گرفتن از ذوب‌آهن دور از دسترس نخواهد بود. کاری به این نداریم که ذوب‌آهن آماده‌ترین تیم لیگ است، شرایط بازیکنان ما هم بد نیست و حریف دست‌وپا بسته‌ای برای ذوبی‌ها نخواهیم بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.