مدافع تیم فوتبال سایپا گفت: دیدار با استقلال یک بازی ۶ امتیازی برای ما محسوب می‌شود.

ابراهیم شکوری در گفت‌‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس درمورد دیدار روز دوشنبه با استقلال گفت: استقلال صدرنشین لیگ است و ما بازی بسیار سختی با این تیم داریم می‌خواهیم خودمان را در بالای جدول نگه داریم تا به پیروزی برسیم. بعد از بردی که مقابل ملوان به دست آوردیم شرایط تیمی ما بسیار خوب شده است .

شکوری در مورد اینکه روی کاغذ شانس استقلال برای پیروزی بیشتر است گفت: فوتبال را روی کاغذ بازی نمی‌کنند فوتبال در روی چمن سبز بازی می‌کنند و هر تیمی که بهتر بازی کند برنده می‌شود ما بازی سختی داریم اما نتیجه بازی در زمین رقم می‌خورد فصل گذشته هم در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال خوب بازی کردیم هر چند نتیجه به نفع ما نبود.

مدافع سایپا در مورد اینکه استقلال قوی‌ترین خط حمله لیگ را دارد گفت: استقلال قطعا بازیکنان خوبی دارد که صدر نشین لیگ است اما ما هم تلاش می‌کنیم تا از دروازه خود محافظت کنیم و گل نخوریم ما ابتدا به دنبال نتیجه هستیم و سپس به بازی زیبا هم فکر می‌کنیم.

بازیکن اسبق پرسپولیس در مورد این که در مقابل استقلال در دربی حضور داشته یا نه گفت: من ۵-۶ بازی با پیراهن پرسپولیس مقابل استقلال انجام دادم که هم برد داشتم و هم مساوی و هم باخت بردهای قشنگی مقابل استقلال داشته‌ایم بازی فردای ما مقابل استقلال یک دیدار ۶ امتیازی است اگر بتوانیم در این مسابقه پیروز شویم راه ما برای کسب سهمیه آسیایی همواره خواهد شد. بردن تیم صدرنشین به ما انگیزه و روحیه مضاعف می‌دهد.

شکوری تصریح کرد: سایپا تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه است و ما تلاش می‌کنیم که مقابل استقلال پیروز شویم امیدوارم تماشاگران و بینندگان تلویزیونی از دیدن این مسابقه لذت ببرند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.