سرمربی منچسترسیتی از پیروزی تیمش برابر ساوت همپتون و صدرنشینی در لیگ برتر ابراز رضایت کرد و اعلام کرد مصدومیت سرخیو آگوئرو در این دیدار جدی نیست.

به گزارش ایسنا به نقل از دیلی میل، منچسترسیتی موفق شد با ارائه یک نمایش خوب از کوین دی بروین با حساب ۳ بر یک ساوت همپتون را شکست دهد. در این دیدار دی بروین ستاره سابق چلسی و ولفسبورگ با یک گل و دو پاس گل مرد اول زمین بود.

مانوئل پیگرینی پس از پیروزی تیمش در این دیدار گفت: ساوت همپتون عملکرد بسیار خوبی داشت. آنها در تمام دیدار و با تمرکز کامل دفاع کردند. از سوی دیگر، شانس‌های زیادی روی دروازه‌ آنها ایجاد کردیم ولی همه‌شان را از دست دادیم. گلی که دی بروین به ثمر رساند، بازی را باز کرد اما متاسفانه، جو با اشتباهی که مرتکب شد، به آنها فرصت زدن گل داد. همانطور که پیش‌بینی می‌کردیم بازی بسیار سختی بود. بازی کردن برابر تیم خوب ساوت همپتون که شگفتی‌ساز فصل قبل لیگ برتر است اصلا آسان نیست اما ما مصمم بودیم که در این دیدار به پیروزی برسیم. توانستیم سبک بازی خود را به حریف تحمیل کنیم و در نهایت هم بازی را به سود خود به پایان رسانیم. با این پیروزی که به دست آوردیم نشان دادیم که تیم خوبی هستیم.

پیگرینی در ادامه عنوان کرد: دقایق پایانی این دیدار، مهم‌ترین ۱۰ دقیقه تیمم بود. شخصیت تیمی ما بالاست و به همین دلیل توانستیم بار دیگر بازی را به سود خودمان تمام کنیم. می‌دانستیم که بازی تمام نشده است و می‌توانیم گل دیگری هم بزنیم. اکنون احساس خوبی دارم چون امتیازی از دست ندادیم. فرصت‌های زیادی را روی دروازه حریف خلق کردیم و به خوبی از آنها استفاده کردیم تا سه امتیاز این دیدار را به دست آوریم. خوشحالم که توانستیم در این دیدار با این نتیجه به پیروزی برسیم. همواره تلاش می‌کنیم برابر حریفان پیروزی‌های ارزشمندی را به دست آوریم.

سرمربی شیلیایی منچسترسیتی درباره مصدومیت دوباره سرخیو آگوئرو در این دیدار گفت: مصدومیت او جدی نیست و فقط به خاطر اینکه مصدومیت او عود نکند او را از زمین بیرون بردیم. فکر می‌کنم او بتواند در بازی آخر در لیگ قهرمانان اروپا و یا هفته بعد به میدان برود.

او با تمجید از دی بروین در پایان گفت: دی بروین می‌تواند از کوچک‌ترین فرصت گل بسازد. او مهاجم بسیار بزرگی است و خوشحالیم که چنین بازیکنی را در اختیار داریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.