سرمربی بارسلونا معتقد است که جشن پیروزی در صورت گلزنی نیمار، لوییس سوارس و لیونل مسی کامل می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از مارکا، شنبه شب در هفته سیزدهم لالیگا، بارسلونا با چهار گل رئال سوسیه‌داد را بدرقه کرد و صدرنشین باقی ماند.

لوییس انریکه در نشست خبری پس از بازی گفت: می‌دانستیم تیم حریف خطرناک است اما نباید فراموش کرد که اوزبیو سرمربی رئال به تازگی هدایت این تیم را بر عهده گرفته است. فکر می‌کنم تیم از ابتدا بازی را خوب شروع کرد. آنها شرایط را برای ما سخت کردند. من این رئال را دوست داشتم.

سرمربی بارسلونا درباره نقش مدافعان کناری اظهار کرد: به خوبی پرس می‌کردند و به همین دلیل تیم خوب پیش‌روی می‌کرد. عملکرد آنان باعث شد از فضاهای خالی نهایت استفاده را ببریم.

در این بازی هر سه مهاجم بارسلونا نیمار، لوییس سوارس و لیونل مسی گلزنی کردند. انریکه در این‌باره گفت: زمانی که نتیجه بازی مشخص می‌شود همه بازیکنان دوست دارند از آن لذت ببرند. همه چیز به طور طبیعی پیش می‌رود و هر سه مهاجم تیم گلزنی می‌کنند که به نظرم خوب است. در ابتدا کسب سه امتیاز اهمیت دارد. اگر همه گلزنی نکنند جشن پیروزی کامل نمی‌شود.

سرمربی اسپانیایی بر این عقیده نیست که تیم بهترین بازی خود را در این دیدار ارائه داده است. او در این‌باره گفت: سال گذشته بازی‌های خیلی خوبی انجام دادیم اما وارد این قضیه نشدم و اکنون نیز نمی‌خواهم به این موضوعات فکر کنم. تنها در سطح بالا بودن تیم برایم جذابیت دارد.

انریکه درباره اختلاف امتیاز با رئال مادرید گفت: ۶ امتیاز فاصله داریم و باید منتظر پایان هفته بمانیم. همچنین نباید فراموش کنیم که اتلتیکو مادرید با چهار امتیاز کمتر در جایگاه دوم قراردارد. تا پایان فصل بازی‌های زیادی باقی مانده است و ما باید تا آخر این فاصله را حفظ کنیم.

سرمربی آبی‌اناری‌ها که نگران از دست دادن اعتماد تماشاگران کاتالانی نیست، اظهار کرد: تیم در حال حاضر آماده است و تماشاگران این شرایط را تجربه کردند. هیچ تیمی در لالیگا در نوامبر یا دسامبر قهرمان نمی‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.