منچستریونایتد در هفته چهاردهم لیگ برتر برابر لسترسیتی با تساوی یک بر یک متوقف شد.

به گزارش ایسنا، منچستریونایتد که این روزها بازی‌های کم‌گلی را به نمایش می‌گذارد و صدای هواداران خود را در آورده است، در هفته چهاردهم لیگ برتر در خانه لسترسیتی به میدان رفت که این دیدار برنده‌ای نداشت و با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا دو تیم امتیازات را تقسیم کنند.

در این دیدار، جیمی واردی مهاجم لستر سیتی با گلی که در دیدار مقابل منچستر یونایتد به ثمر رساند، برای یازدهمین دیدار متوالی موفق به گلزنی شد و رکورد رود فن نیستلروی مهاجم سابق شیاطین سرخ را شکست.

جیمی واردی در ۱۱ دیدار متوالی لستر سیتی مقابل تیم‌های بورنموث، استون ویلا، استوک سیتی، آرسنال (۲)، نورویچ، ساوتهمپتون (۲)، کریستال پالاس، وست برومویچ، واتفورد، نیوکاسل یونایتد و منچستر یونایتد گلزنی کرده است؛ رکوردی که هیچ بازیکنی در لیگ برتر نتوانسته است به آن برسد.

این مهاجم فرصت‌طلب توانست با فرار از خط دفاعی منچستریونایتد تیمش را پیش بیندازد تا لسترسیتی شگفتی‌ساز با یک گل از منچستریونایتد پیش بیفتد ولی در ادامه شیاطین سرخ سراپا حمله شدند تا گل خورده را جبران کنند. در دقیقه ۴۵ درست پیش از پایان نیمه اول باستین شواین اشتایگر با یک ضربه سر ارسالی از کرنر بازی را به تساوی کشاند. دو تیم موقعیت بسیاری خلق کردند اما دیگر توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد.

در نیمه دوم این دیدار توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان برسد؛ تساوی که بیشتر تیم‌های سیتی و آرسنال را در صدر جدول خوشحال می‌کند.

در ادامه، بازی بیشتر در اختیار یونایتدی‌ها بود اما بازیکنان این تیم نتوانستند از موقعیت‌هایشان استفاده کنند و بازی با همان دو گل نیمه اول، به پایان رسید.

فردا در ادامه لیگ برتر در داربی لندن، تاتنهام با چلسی دیدار خواهد کرد، آرسنال با نوریچ بازی خواهد داشت و لیورپول نیز به دیدار سوانزی خواهد رفت.

هفته چهاردهم لیگ برتر انگلیس عصر شنبه با برگزاری ۵ دیدار آغاز شد که در حساس‌ترین بازی، منچسترسیتی مدعی عنوان قهرمانی با چندین بازیکن مصدوم از جمله کومپانی و نصری به دیدار ساوتهمپتون رفت و با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید تا جای لستر را در صدر جدول بگیرد.

با این تساوی و پیروزی سیتی مقابل ساوتهمپتون در حال حاضر سیتی با ۲۹ امتیاز اول، لستر با همین امتیاز دوم و منچستریونایتد با ۲۸ امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.