علیرضا بیرانوند می گوید مجید صالح قبل از بازی با او حرف زده اما بعید است که تعمدی در حرف هایش داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ نزدیک به ۲ ماه است که علی بیرانوند روی نیمکت نفت می نشیند. او درست از روز بازی استقلال و نفت در مسابقه رفت لیگ ، جایگاهش را در تیم منصوریان از دست داده و این بار هم در تقابل دو تیم جنجالی شده است. بیرانوند که در بازی رفت دو تیم حاضر نشد روی نیمکت بنشیند تا منصوریان تنبیه انضباطی اش کند ، قبل از بازی در جام حذفی با مجید صالح روبرو شد .

دستیار مظلومی که به مربی کم حرف و جنتلمن معروف شده است ، رفتاری کرد که کسی باورش نداشت. او به بیرانوند حرفی زده . حرفی که باعث دلخوری مربیان نفت شده. حرفی که الان صالح می گوید نصیحت دلسوزانه بوده ولی بر اساس آنچه بیرانوند گفته ، جمله ای تحریک آمیز تلقی می شود که مربی استقلال با تمام تجربه اش ،در ادایش بی تجربگی کرده . حرفی که اگر مربی دیگری غیر از صالح بود شاید برداشت به تعمد از آن می شد. بیرانوند درباره آنچه از صالح شنیده می گوید:«آقا مجید من را دید و کمی حال و احوال کردیم و درباره شرایطم در نفت گفت ، با این وضعیت داری می سوزی.»

نیمکت نشینی های مداوم بیرانوند می تواند جایگاه او در تیم ملی را تهدید کند و این حرف قبل از یک بازی حساس می تواند روی ذهن بازیکن نفت اثر بگذارد. البته صالح با داشتن گلری مثل رحمتی در تیمش ، قصدی برای تحریک بیرانوند نداشته است. او اما در روز خبرسازش ، یکبار هم در میانه بازی با منصوریان جر و بحث کرد. در صحنه ای که پیام صادقیان طبق معمول با داور وارد دعوا شده بود و کارت زرد گرفت ، منصوریان از محدوده فنی خارج شد و بازیکنش را در آغوش گرفت تا آرامش کند. همان موقع صالح به داور چهارم تذکر داده که چرا مربی نفت محدوده فنی اش را خارج کرده و باید اخراج شود. حرفی که باعث دلخوری منصوریان می شود و کمی این دو با هم بحث می کنند. پایان بازی و شادی مجید صالح در مسیر مخالف همه بازیکنان استقلال هم این حساسیت را بیشتر کرد و دلخوری شدید منصوریان را به همراه داشت تا او بعد از بازی با منصور پورحیدری و پرویز مظلومی حرف بزند و به شدت از مربی استقلال گلایه کند. البته حرف های بهرام افشارزاده در دفاع از منصوریان سبب شده تا او بگوید دیگر این اتفاقات بعد از بازی را فراموش کرده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.