بارسلونا با درخشش مثلث حمله خود سومین برد پرگل پی در پی خود را جشن گرفت و توانست رئال سوسیه‌داد را با ۴ گل در هم بکوبد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، هفته چهاردهم رقابت‌های لالیگای اسپانیا عصر شنبه با برگزاری یک دیدار آغاز شد که در آن بارسلونا صدرنشین در خانه به دیدار رئال سوسیه‌داد و رفت و موفق شد در یک بازی کاملا برتر و یک‌طرفه با ۴ گل حریفش را در هم بکوبد تا موقتا اختلافش را با رئال مادرید به عدد ۹ برساند.

در این دیدار بازیکنان بارسا حملات پی درپی روی دروازه حریف داشتند و یک بار حتی دیرک دروازه سوسیه‌داد را نیز به لرزه درآوردند تا اینکه در دقیقه ۲۲ نیمار موفق شد در نقش گلزن ظاهر شود و پاس عرضی دنی آلوس را به گل نخست بارسلونا تبدیل کند. چند دقیقه بعد مسی می‌توانست باز هم در نقش گلزن ظاهر شود ولی شانس با او یار نبود تا اینکه در دقیقه ۴۱ لوییس سوارس یکی از گل‌های زیبای خودش را به ثمر رساند و توانست سانتر آلوس را با ضربه‌ای چکشی به زیبایی وارد دروازه سوسیه‌داد کند و این دیدار با برتری دو بر صفر بارسا در نیمه اول به پایان برسد.

در نیمه دوم، بارسلونا باز هم مانند نیمه نخست هجومی و سراپا حمله ظاهر شد و یک بار نیز توسط لیونل مسی دیرک دروازه حریفش را به لرزه درآورد تا اینکه در دقیقه ۵۳ نیمار موفق شد گل دوم خود و گل سوم تیمش را نیز به زیبایی به ثمر برساند و نشان دهد که این روزها در شرایط آرمانی و بسیار خوبی به سر می‌برد. حملات بارسا ادامه داشت تا اینکه در دقیقه ۸۵ لیونل مسی از سمت راست محوطه جریمه دیرک دروازه حریف را به لرزه درآورد اما این ناکامی مسی ۵ دقیقه بعد از بین رفت تا او بتواند در دقیقه ۹۰، گل چهارم تیمش را به زیبایی به ثمر برساند. پاس زیبای نیمار پس از یک و دو با لوییس سوارس، مسی را مقابل دروازه خالی قرار داد تا این بازیکن که به تازگی از بند مصدومیت رها شده است، گلزنی کند.

به این ترتیب بارسا توانست با کسب سه امتیاز این دیدار صدرنشینی خود را حفظ کند و ۳۳ امتیازی شود و منتظر دیدار این هفته رئال مادرید و اتلتیکو مادرید باقی بماند.

امشب اتلتیکو مادرید در خانه پذیرای دیگر تیم کاتالانی یعنی اسپانیول است و رئال مادرید نیز یکشنبه ساعت ۱۸:۳۰ باید در خانه ایبار به میدان برود؛ تیمی که این فصل نتایج بسیار خوبی کسب کرده است و شگفتی‌ساز لیگ اسپانیا بوده و در رده ششم قرار دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.