تیم فوتبال آلکمار هلند در حالی که ستاره ایرانی خود را از ابتدا در ترکیب داشت در دیداری خانگی مقابل پارتیزان بلگراد شکست خورد تا در فاصله یک هفته به پایان دور گروهی از گردونه مسابقات حذف شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، هفته پنجم رقابتهای لیگ فوتبال اروپا پنجشنبه شب پی گرفته شد که در یکی از دیدارهای برگزار شده تیم آلکمار هلند در ورزشگاه خانگی خود برابر پارتیزان بلگراد ۲ بر یک شکست خورد. گل نخست این بازی را دابنی دوس سانتوس (۴۸) برای آلکمار به ثمر رساند اما ابوبکر امرو در دقیقه ۶۵ کار را به تساوی کشاند. در دقیقه ۸۹ نیز زیوکوویچ گل دوم تیم پارتیزان را به ثمر رساند.

علیرضا جهانبخش بازیکن ایرانی تیم آلکمار از ابتدا برای تیمش به میدان رفت و ۸۰ دقیقه در زمین حضورد داشت که اتفاقا بازی خوبی را نیز به نمایش گذاشت اما این باخت برای وی و آلکمار نا امید کننده بود چرا که این تیم را ۳ امتیازی کرد تا در قعر جدول گروه l قرار گیرد و در فاصله یک هفته تا پایان دور گروهی از گردونه مسابقات حذف شود.

تیم اتلتیکو بیلبائو اسپانیا با برد ۳ بر ۲ در زمین آگزبورگ آلمان ۱۲ امتیازی شد و صعودش را از این گروه مسجل کرد. پارتیزان با برد خارج از خانه پنجشنبه شب ۹ امتیازی شد و در رده دوم قرار گرفت و تیم آگزبورگ هم با ۶ امتیاز مکان سوم را در اختیار دارد.

از نتایج عجیب دیدارهای پنجشنبه شب باید به شکست یک بر صفر دورتموند در زمین کراسنودار یاد کرد. مامائف در دقیقه ۲ از روی نقطبه پنالتی دروازه دورتموند را باز کرد و جالب این که تیم آلمانی در ۸۸ دقیقه باقی مانده نتوانست دست کم خود را از شکست نجات دهد. دورتموند البته با ۱۰ امتیاز همچنان صدرنشین بوده و صعودش را نیز مسجل کرده است.

نتایج دیدارهای برگزار شده به شرح زیر است:

گروه B

* روبین کازان ۲ - سیون صفر

گروه C

* کراسنودار یک - دورتموند صفر

گروه E

* دینامو مینسک یک - ویکتوریا پلژن صفر

گروه G

* روزنبرگ یک - سنت اتین یک

* لاتزیو ۳ - دنیپرو یک

گروه I

* بلننسز صفر - لخ پوزنان صفر

* بازل ۲ - فیورنتینا ۲

گروه J

* قره باغ صفر - تاتنهام یک

* موناکو صفر - اندرلخت ۲

گروه K

* شالکه یک - آپوئل نیکوزیا صفر

* اسپارتا پراگ یک - آستراس صفر

گروه L

* آگزبورگ ۲ - بیلبائو ۳

* آلکمار یک - پارتیزان ۲

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.