سرمربی چلسی معتقد است تیمش می تواند قبل از نیم فصل لیگ جزیره خود را به رده‌های بالایی جدول برساند.

به گزارش ایسنا و به نقل از ساکرنت، چلسی و تاتنهام فردا یکشنبه در داربی شهر لندن باید در ورزشگاه وایت هارت لین به میدان بروند. این در حالی است که تاتنهام پنجشنبه شب موفق شد در لیگ اروپا به میدان برود و چلسی نیز سه شنبه شب در لیگ قهرمانان اروپا به میدان رفت و هر دو تیم نیز حریفان خود را شکست دادند.

ژوزه مورینیو سرمربی چلسی پیش از دیدار تیمش برابر تاتنهام گفت:‌ شرایط خوبی داریم و بعد از دو برد اعتماد به نفس بازیکنان زیاد است و در صورتی که بتوانیم در این دیدار به برد برسیم به شرایط خوبی می‌رسیم. فعلا در نوامبر هستیم و هدف ما این است که در لیگ برتر تا جایی که ممکن است بتوانیم بازی های خودمان را با پیروزی به پایان برسانیم و بتوانیم به برد برسیم. امیدوارم این روند ما ادامه داشته باشد تا بتوانیم قبل از شروع نیم فصل دوم به میانه های بالای جدول برسیم و بعد از آن نیز برای کم کردن فاصله با تیم‌های صدرنشین خواهیم جنگید. اعتقاد دارم که تیمم موفق به انجام این کار خواهد شد.

مورینیو در بازی چلسی و مکابی که با برتری ۴ بر صفر آبی‌پوشان لندنی به پایان رسید و باعث شد این تیم در صدر جدول گروه قرار گیرد با دیگو کاستا یک مشاجره لفظی کوچک داشت که البته رسانه ها این صحبت ها را به عنوان یک درگیری پوشش دادند.

او درباره این موضوع گفت: طبیعی است که انتظارم از کاستا بالا باشد. من از کاستا خیلی انتظار دارم و فکر می‌کنم در آن دیدار بازی خوانی او خوب نبود. مهاجم نباید وقتی صاحب توپ باشد حرکت کند و باید هنگامی که دیگران توپ را در اختیار دارند نیز بازی‌خوانی خوبی داشته باشد. من اعتقاد داشتم که کاستا چنین بازیخوانی خوبی در یکسری از صحنه ها نداشت و با اشاره از راه دور به او اشاره کردم و او نیز با زبان خوب توضیح داد و به اتمام رسید.

او درباره بازی تاتنهام در لیگ اروپا و خستگی آنها در بازی با چلسی گفت: فکر نمی‌کنم اینطور باشد. دو فصل قبل ما در لیگ قهرمانان برابر آتلتیکو بازی داشتیم و سه روز بعد در لیگ برتر در دیداری فینال گونه برابر لیورپول به میدان رفتیم. شکایتی هم نکردیم و فکر نمی‌کنم این مسائل تاثیری در این بازی داشته باشند.

جان تری در بازی با مکابی از ناحیه مچ پا مصدوم شد و جای خود را به کورت زوما داد. او در تمرینات روز قبل چلسی غایب بوده ولی مورینیو اعتقاد دارد که با وجود تمرین نکردن با تیم اصلی او می‌تواند برابر تاتنهام به میدان برود. مورینیو درباره این موضوع گفت:‌ ممکن است تری در این دیدار به میدان برود. او با تیم تمرین نکرده ولی باید شرایط او را ارزیابی کنیم و در صورتی که آماده باشد او را در این دیدار به میدان خواهیم فرستاد.

چندی پیش کتاب زندگینامه دیدیه دروگبا منتشر شد که در آن به حقایق رختکن چلسی در زمان مورینیو اشاره شد که واکنش مورینیو را به همراه داشت. سرمربی چلسی درباره این موضوع گفت:‌ وقتی شما مصاحبه می‌کنید تا کتابتان را به فروش برسانید، من آن را نمی‌خوانم. من مصاحبه‌های خوب را دوست دارم. مصاحبه‌های افراد بزرگی همچون دیدیه (دروگبا) را با ژورنالیست‌ها، روزنامه‌ها یا شبکه های بزرگ دوست دارم. اما این یک مصاحبه نبود. این اقدامی برای فروش کتاب بود. این مرا ناامید نمی‌کند و واقعیت است. این کار تنها برای فروش کتاب بود. من می‌توانم مصاحبه دیدیه را با لذت تجزیه و تحلیل کنم، اما نه هنگامی که او برای به فروش رساندن کتاب این کار را انجام می‌دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.