سرمربی آ.اس‌رم ایتالیا پس از آنکه شکست سختی را در مقابل بارسا داشت بیان کرد که در بازی فردا باید مقابل آتالانتا پیروز شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس، رودی گارسیا سرمربی آ.اس‌رم ایتالیا در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار فردا مقابل آتالانتا حاضر شد در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت که فردا فقط برای پیروزی می‌جنگند.

سرمربی جالوروسی اظهار داشت: پس از شکست برابر بارسلونا، تیم روزهای سختی را سپری کرده، اما باید برای کسب سه امتیاز خانگی برابر آتالانتا تلاش می‌کند.

سرمربی رم  افزود: عصبانی هستیم و می‌خواهیم در لیگ جبران کنیم تا به رقابت ادامه دهیم. من همیشه با بازیکنانم حرف می زنم. می‌دانیم که همه ناراضی و ناراحت هستند و می توانستیم بهتر کار کنیم. حالا باید تمام انرژیمان را صرف بازی فردا کنیم تا نشان دهیم که این تیم می‌تواند واکنش نشان دهد.

وی درباره بازی مقابل بارسلونا گفت:مقابل بهترین تیم جهان در حال حاضر بازی کردیم، اما حالا فکر کردن به آن فایده‌ای ندارد. هواداران زیادی در بارسلونا بودند و مایوس و ناراحت شدند و این را درک می‌کنم. دیدن تعداد زیادی از آنها که برای حمایت از ما آمده بودند مایه سرافرازی‌ام شد. ولی می‌خواهم به فکر آینده باشم و اگر هواداران فردا حامی ما باشند قوی‌تر خواهیم بود.

گارسیا در پایان گفت: با تمام وجود خود فردا بازی می‌کنیم تا پیروز میدان باشیم مال می‌توانیم به هدفمان برسیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.