سرمربی رئال مادرید از وجود خامس رودیگس در تیمش راضی و خشنود است.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، فردا شب(یکشنبه) در هفته سیزدهم لالیگا اسپانیا رئال مادرید به مصاف ایبار می‌رود.

رافائل بنیتس در نشست خبری پیش از بازی گفت: حریف از بازیکنان خوبی برخوردار است و در شرایط خوبی به سر می‌برد. بازی در ورزشگاه این تیم سخت است ولی ما اعتماد به نفسمان را به دست آوردیم. وقتی هماهنگ بازی کنیم و حریف را تحت فشار قرار دهیم می‌توانیم چهار گل در خانه حریف بزنیم. اگر آنچه مدنظرمان است را انجام دهیم می‌توانیم همچون قبل ۱۴ بازی را بدون شکست پشت سر بگذاریم.

سرمربی رئال مادرید درباره وضعیت تیم پس از شکست در ال‌کلاسیکو اظهار کرد: بررسی‌های ما مثبت بود و منتظر واکنش تیم بودیم که آن را برابر شاختار دیدیم. توپ را در اختیار داشتیم. موقعیت‌های گل ایجاد کردیم و دروازه حریف را باز کردیم. سپس مرتکب اشتباه شدیم و شاختار دو بار دروازه ما را باز کرد. ۷۵ دقیقه بی‌نقص بازی کردیم باید این ریتم و هماهنگی را تا پایان بازی ها حفظ کنیم.

بنتیس درباره بازیکنان تیم گفت: از داشتن بازیکنی همچون خامس خوشحالم و امیدوارم که در همه بازی‌ها در بالاترین سطح ممکن ظاهر شود. کریم بنزما دیروز خیلی خوب تمرین کرد. او تمرکزش بر روی فوتبال است و آرام است. تونی کروس وارد زمین شد و وظیفه‌اش که کنترل میانه میدان است را به خوبی انجام داد. زمان بهبودی سرخیو راموس مشخص نیست. امیدوارم پس از یک ماه بتواند به میدان برود. من به په په و ناچو اعتماد کامل دارم.

سرمربی رئال در ادامه افزود: من از گرت بیل نخواستم در سمت چپ خط حمله بازی کند. کریستیانو رونالدو و ایسکو نیز همین شرایط را دارند. آنها آزاد هستند تا پست خود را تغییر دهند. بازیکنان می دانند که تصمیم گیرنده سرمربی است. با بازیکنانی که از شرایط بازی کردن برخوردارند تمرین می‌کنیم تا نبود آسیب دیگان به چشم نیاید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.