سرمربی تیم فوتبال گسترش‌فولاد گفت: بیشتر شناخت‌مان از تیم سپاهان و بازیکنان این تیم است و خیلی نیاز نیست من از استیماچ شناخت داشته باشم.

فراز کمالوند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،در خصوص دیدار فردای تیمش مقابل سپاهان گفت: سپاهان تیم قدرتمند، بزرگ و قابل احترامی است. به هر صورت سپاهان تیمی است که در سال‌های اخیر همیشه در بین مدعیان قرار داشته است اما گسترش هم امسال تیم قابل احترامی نشان داده و نشان داده‌ایم که در تمام مسابقات امسال‌مان در لیگ حریفان‌ به بازیکنان و تیم گسترش احترام بگذارند.

وی ادامه داد: بازیکنان بسیار خوبی در اختیار داریم. از کیفیت کار آنها به شدت راضی بودم و اگر بازیکنان همان کیفیت را ارائه دهند به امید خدا در مسابقه فردا مقابل سپاهان به پیروزی خواهیم رسید.

کمالوند از اینکه تا چه حد از تفکرات استیماچ شناخت دارد،‌گفت: خیلی نیاز نیست من از استیماچ شناخت داشته باشم. چون نمی‌تواند او در مدت یک هفته تفکراتش را در تیم پیاده کند. ممکن است او بیشتر شوک روحی روانی به سپاهان داده باشد. بنابراین بیشتر شناخت‌مان از تیم سپاهان و بازیکنان این تیم است.

سرمربی گسترش گفت:‌ ۲-۳ بازی اخیر سپاهان را آنالیز کردیم و شناخت خوبی از این تیم داریم و سعی می‌کنیم ان‌شاءالله با ارائه یک بازی تماشاگرپسند هر ۳ امتیاز را کسب کنیم.

وی یادآور شد: برای اینکه از هدف‌مان در کسب امتیازات عقب نیفتیم چشم به هر ۳ امتیاز دیدار فردا دوخته‌ایم و در این راه تمام بازیکنان آماده هستند و خدا را شکر برای این بازی نه محروم داریم و نه مصدوم.

کمالوند در مورد دیدار فردا برای صدمین بار روی نیمکت یک تیم لیگ برتری خواهد نشست، گفت: من هم امروز این موضوع را متوجه شدم و خیلی از این موضوع مطلع نبودم. نه حساب کرده بودم و نه حواسم به این موضوع بود هر چند که این موضوع مثل یک جشن تولد برای من می‌ماند. چنین موردی نشان می‌دهد که شاید هم پیر شده‌ایم.

وی گفت: در هر صورت خدا را شکر می‌کنم که در سن و سالی که هستم توانسته‌ام صدبار روی نیمکت لیگ برتری بنشینم. لطف خدا را نشان می‌دهد و ان‌شاءالله اگر خدا کمک کند بتوانم این تعداد حضور را هم بیشتر کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.