باشگاه فولاد خوزستان با رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به برگزاری یک دیدار رسمی بدون حضور تماشاگرانش محکوم شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود در خصوص تخلفات صورت گرفته در رقابت‌های مختلف لیگ برتر را اعلام کرد.

در دیدار دو تیم صبای قم و ذوب آهن اصفهان در هفته دوازدهم لیگ برتر از سوی تماشاگران تیم صبای قم تخلفاتی مبنی بر اهانت به داور و سرمربی تیم مقابل رخ داد.کمیته انضباطی تیم صبای قم را به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد. این رأی قطعی است. همچنین دیدار دو تیم فولاد مبارکه سپاهان و نفت تهران در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال انجام شد که به دلیل تخلف غلامحسین حسنوی، مربی تیم نفت تهران که منجر به اخراجش شد، وی به توبیخ کتبی محکوم و باید ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رأی قطعی است. در بازی تیم‌های پدیده مشهد و راه آهن در هفته دوازدهم لیگ برتر از سوی تماشاگران تیم مشهد تخلفاتی مبنی بر فحاشی به داور بازی صورت گرفت. باشگاه پدیده طبق ماده ۷۹ آیین نامه انضباطی به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد که رأی صادره قطعی است. یکی دیگر از آرای کمیته انضباطی مربوط به دیدار تیم‌های تراکتورسازی تبریز و سیاه‌جامگان است. در این دیدار از سوی تماشاگران تیم تراکتورسازی تخلفاتی مبنی بر سر دادن شعارهای غیر اخلاقی، اهانت به بازیکنان تیم مقابل و مسئولان سازمان لیگ صورت گرفت. تیم تراکتورسازی تبریز با توجه به تکرار تخلفاتش تماشاگرانش محکوم به پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی شد.

تیم ملوان بندر انزلی به دلیل تخلف کادر فنی مبنی بر اعتراض به کمک داور دیدار دو تیم ملوان بندر انزلی و سایپا تهران، به پرداخت ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است. رای صادره قطعی است. با توجه به حواشی پیش آمده پس از دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و فولاد توسط هواداران فولاد در هفته دوازدهم لیگ برتر، کمیته انضباطی آرای خود را در مورد این بازی صادر کرد. در این دیدار به دلیل فحاشی تماشاگران تیم استقلال تهران ، باشگاه استقلال به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قطعی است.

همچنین اسکوچیچ، سرمربی تیم فولاد خوزستان به دلیل اعتراض به داور بازی و ورود غیر مجاز به زمین مسابقه که منجر به اخراجش شد، باید مبلغ ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند که رای صادره قطعی است. تیم فولاد خوزستان نیز به دلیل تخلف تماشاگرانش مبنی بر شکستن صندلی در پایان مسابقه، پرتاب به زمین بازی و آتش زدن سکوها به پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. با توجه به تکرار تخلفات این تیم، تیم فولاد خوزستان به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر به عنوان میزبان محروم شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.