سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن از این تیم به عنوان تیم روزهای سخت یاد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های راه‌آهن و استقلال خوزستان از هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: این بازی برای هر دو تیم سخت و بسیار بااهمیت است. ما این هفته باید با تیمی بازی کنیم که این فصل نتایج خوب کسب کرده و در حال حاضر هم در بالای جدول حضور دارد.

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن با تمجید از تیمش و اینکه آنها مقابل استقلال خوزستان به پیروزی فکر می‌کنند، افزود: بازی با استقلال خوزستان سخت است، اما مطئمن باشید ما هم حریف دست و پا بسته‌ای نیستیم. در این بازی هم به فکر جبران نتایج گذشته هستیم.

وی افزود: ما روزهای سختی را پشت سر می‌گذاریم و مطمئناً بازی‌های سنگینی در انتظار تیم ماست، اما در ۱۲ سالی که چه به عنوان مربی و چه به عنوان بازیکن در راه‌آهن بودم اعتقاد دارم که این تیم، تیم روزهای سخت است و در این شرایط می‌تواند چطور عمل کند.

تارتار درباره قرارداد پنج ساله‌اش با باشگاه راه‌آهن نیز تأکید کرد: از روز اولی که در باشگاه راه‌آهن مشغول به کار شدم، برنامه ما این بود که قراردادی بلندمدت امضا کنم، اما شخصاً فکر نمی‌کردم که در این شرایط که تیم نتوانسته نتایج خوبی بگیرد، مسئولان باشگاه تصمیم بگیرند یک قرارداد بلندمدت را با من امضا کنند.

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن تصریح کرد: جا دارد از مالک باشگاه و اعضای محترم هیئت مدیره تشکر کنم. آنها کاری کردند که به نظر من باعث می‌شود منِ سرمربی مسئولیتم در تیم سنگین‌تر شده و تلاش بیشتری برای موفقیت تیم انجام بدهم، ضمن اینکه تمدید قرارداد بلندمدت باعث می‌شود مربی با تمرکز بیشتری کار کند.

وی همچنین تأکید کرد: از این پس با حاشیه کمتری پیش می‌رویم و تمام تلاشم را می‌کنم که جواب اعتماد باشگاه را بدهم، البته عقیده دارم این اقدام باشگاه راه‌آهن باید برای باشگاه‌های دیگر الگو شود، چرا که برای یک سرمربی ثبات کاری از هر چیزی مهم‌تر است.

تارتار درباره لیست خرید یا مازاد تیمش در نیم‌فصل نیز تصریح کرد: ما فعلاً تمرکز خود را روی بازی‌های آینده تیم قرار داده‌ایم. مسلماً نفراتی که مدنظر ما هستند در حال حاضر با باشگاه‌های خود قرارداد دارند و طبیعی است که نشود از آنها اسم برد، چرا که باعث می‌شود تمرکزشان از دست برود. ما تا نیم‌فصل صبر می‌کنیم و آن زمان اعلام می‌کنیم چه نفراتی مدنظر ما قرار دارند.

وی در پاسخ به این سؤال که‌ آیا بازیکنانی مانند حمید علی‌عسگر که مدت زیادی مصدوم است در راه‌آهن حفظ خواهد شد، گفت: ما برای بازی فردا علی‌عسگر، ایران‌نژاد، قاسمی و علیرضا محمد را در اختیار نداریم، اما اینکه آنها برای ادامه فصل در جمع ما باقی خواهند ماند یا نه در نیم‌فصل شرایط‌شان را می‌سنجیم.

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن درباره اینکه تیمش بعد از این بازی باید به مصاف سپاهان و پرسپولیس برود و آیا می‌تواند از این سه بازی سنگین امتیاز کسب کند، تصریح کرد: همان‌طور که گفتم راه‌آهن تیم روزهای سخت است. برای ما هیچ فرقی نمی‌کند که با چه تیمی بازی داشته باشیم، چرا که از امتیاز میزبانی برخوردار نیستیم و  خودمان را طوری آماده کرده‌ایم که در هر مسابقه برای کسب سه امتیاز به میدان برویم.

وی افزود: از اینکه کار سختی پیش رو داریم ناراحت نبوده و نگران آینده تیمم هم نیستم. تیم ما روند روبه‌رشد خود را پیدا کرده و از کیفیت بالایی برخوردار است. راه‌آهن از جمله تیم‌هایی است که فوتبال خوبی به نمایش گذاشته و در بازی‌های خود موقعیت‌سازی می‌کند، از این رو حتی مقابل تیم‌های مدعی بازی به مراتب بهتری به نمایش می‌گذاریم.

تارتار در واکنش به این سوال که آیا هنوز با فیروز کریمی ارتباط نزدیکی دارد، گفت: من فیروز کریمی را کم و بیش می‌بینم و نه تنها با او بلکه با مربیان باتجربه دیگر نیز در ارتباط هستم از این جهت که من در ابتدای راه مربیگری خود قرار دارم و باید از تجربیات آنها استفاده کنم. فیروز کریمی فعلاً در یک باشگاه کرجی در لیگ دو مدیر فنی است و تیمش نیز در صدر جدول قرار دارد. ضمن اینکه حال او نیز بسیار خوب است.

وی درباره اُفت برادران دوقلوی محمدی نیز عنوان کرد: این دو بازیکن از انگیزه بالایی برخوردار هستند و اینکه بخواهیم بگوییم آنها اُفت کردند را من قبول ندارم. به نظر من رفتن آنها به برنامه ۹۰ و آنالیز شدن این دو بازیکن در این برنامه باعث شد حریفان به خوبی از قابلیت‌های آنها مطلع شده و در بازی‌ها این دو بازیکن را از کار بیاندازند. ضمن اینکه این دو بازیکن خیلی کم در اختیار من بودند و هر موقع لیگ تعطیل شده است آنها به اردوی تیم ملی رفته‌اند، به این خاطر نمی‌توانم روی مسائل تاکتیکی با این دو بازیکن خوب تیمم زیاد کار کنم. ان‌شاءالله در بازی‌های آینده این دو بازیکن بتوانند توانایی‌های خود را بهتر ارائه دهند.

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن درباره داور دیدار فردای تیمش نیز گفت: من در مورد مسائل داوری قصد دارم کمتر صحبت کنم. امیدوارم فقط داوران قضاوت کم‌اشتباهی داشته باشند و طوری قضاوت نکنند که تاثیری در سرنوشت تیم ما داشته باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.