سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: ما وقتی می‌بریم به من فرگوسن، گواردیولا و لقب‌های خوب می‌دهند، اما وقتی می‌بازیم شعار رها کن حیا کن را می‌دهند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل راه‌آهن ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: بازی‌ها دارد به نیم‌فصل می‌رسد و جدول دارد تقریباً شکل می‌گیرد. این شکل‌گیری البته می‌تواند بازی‌ها را حساس‌تر و جذاب‌تر کند.

وی افزود: بعضی تیم‌ها برای فرار از ته جدول می‌جنگند و بعضی تیم‌ها نیز برای تثبیت جایگاه خود، اما تیم‌های دیگر هم هستند که برای ارتقای جایگاه خود می‌جنگند و ما از این دسته از تیم‌ها هستیم. مطمئنا بازی با راه‌آهن بازی حساسی برای ماست، از این جهت که حریف ما برای فرار از ته جدول می‌جنگد و ما می‌خواهیم با کسب امتیاز این بازی جایگاه خودمان را به بالای جدول ارتقا دهیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان یادآور شد: سه امتیاز دیدار ما با راه‌آهن تغییراتی را در جدول به وجود می‌آورد و از این جهت بر حساسیت بازی اضافه می‌کند. ما با تمرکز بالا برای این بازی آماده شده‌ایم و می‌خواهیم دست پر به اهواز برگردیم.

ویسی درباره اینکه آیا تیمش می‌تواند به روند روبه‌رشد خود ادامه دهد یا اینکه به اعتقاد بعضی از کارشناسان دچار اُفت خواهد شد، عنوان کرد: باید ببینیم آن کارشناسی که شما می‌گویید چه کسی است. ما هم مانند ۱۵ تیم دیگر در جدول برای ماندن، کسب سهمیه و یا حتی قهرمانی می‌جنگیم. ۱۲ هفته عالی کار کردیم و خیلی از کارشناسان تیم ما را از نظر فنی تأیید کردند. در هفته‌های زیادی گل نخوردیم و در اکثر بازی‌ها گل زدیم، این نشان می‌دهد تیم ما از نظر فنی در سطح خوبی قرار دارد.

وی ادامه داد: به اعتقاد من از نظر فنی مشکل نداریم، بلکه باید روی مسائل روحی و روانی با بازیکنانم کار کنم تا این روند را ادامه دهیم. اگر خدای نا کرده دچار اُفت هم شویم اتفاق بدی رخ نداده است، اما ما نهایت تلاش‌مان را می‌کنیم تا با حفظ جایگاه فعلی‌مان و حتی ارتقای آن مردم خوزستان را خوشحال کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره اینکه آیا خودش باور دارد که تیمش می‌تواند کسب سهمیه آسیا را بگیرد، گفت: من زمانی که در فولاد مربی بودم توانستیم با چند بازیکن جوان قهرمان لیگ شویم. بعد از آن در صبا به عنوان سرمربی توانستم سهمیه آسیا را برای تیمم به دست آورم. در استقلال خوزستان نیز همین کار را خواهم کرد و تا روز آخر برای کسب قهرمانی و حتی کسب سهمیه خواهیم جنگید، البته به اعتقاد من خیلی مهم است که در سه بازی تا نیم‌فصل چه نتایجی کسب کنیم. اگر بتوانیم در این سه بازی هم به مانند دیدارهای قبل موفق عمل کنیم، شک نکنید در نیم‌فصل دوم روند روبه‌رشد ما ادامه خواهد داشت.

وی درباره اینکه چرا تیم‌هایی مثل فولاد و استقلال اهواز نتوانستند نماینده‌های خوبی برای استان خوزستان باشند، افزود: هر تیمی ممکن است دچار اُفت شده و وارد بحران شود. تیم‌هایی مثل چلسی و دورتموند این شرایط را پیدا کردند. برای تیمی مثل استقلال اهواز که امسال به لیگ برتر آمده طبیعی است که کار بسیار سخت باشد، اما انتظار از فولاد خیلی بیشتر از اینهاست و من امیدوارم که فولادی‌ها هرچه زودتر به شرایط ایده‌آل برگردند. به هرحال من دوست دارم هر دو تیم با همت بازیکنان و همه اعضای تیم‌شان در شرایط خوب خود قرار بگیرند.

ویسی در واکنش به این سؤال که آیا هنوز هم به او گواردیولا می‌گویند، گفت: ما وقتی می‌بریم به من فرگوسن، گواردیولا و لقب‌های خوب می‌دهند، اما وقتی می‌بازیم شعار رها کن حیا کن را می‌دهند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره اینکه در نیم‌فصل تیمش را تقویت خواهد کرد یا نه، خاطرنشان کرد: احتمالاً یکی دو بازیکن جذب می‌کنیم. البته من تمایل زیادی برای جذب بازیکن ندارم، اما اگر نیاز باشد با بزرگ‌تر‌های تیم مشورت می‌کنم و تصمیمی مناسب اتخاذ خواهیم کرد.

وی درباره داور دیدار تیمش مقابل راه‌آهن گفت: من در چند سالی که مربیگری کرده‌ام خیلی کم به داوری اعتراض داشته‌ام، حتی مواقعی که داوران به ضرر ما سوت زده‌اند. در همین فصل سه پنالتی ما مقابل نفت، سپاهان و استقلال تهران سوخت و اگر ما از این دیدارها پنج امتیاز کسب می‌کردیم شرایط‌مان در جدول خیلی بهتر بود. با این حال من به داوران بی‌احترامی نکردم و امیدوارم همرنگ نیز در بازی فردا قضاوت خوبی داشته باشد.

ویسی درباره تعطیلی مسابقات لیگ گفت: هر موقع در کشور تعطیلات رسمی زیاد شود برای مردم خسته‌کننده می‌شود. البته نه برای آنهایی که خیلی تعطیلی را دوست دارند! تعطیلات مکرر لیگ به هیچ عنوان به نفع فوتبال ایران نیست، چرا که بازیکن را خسته می‌کند. شما حساب کنید در یک پروسه ۱۰ ماهه، بعد از هر دو بازی ۲۵ روز لیگ تعطیل است و بازیکن مجبور است چند بار در فصل بدنسازی کند. ما در تعطلیلات مجبوریم بازی تدارکاتی انجام دهیم و چنین بازی‌هایی آمار مصدومان تیم را بالا می‌برد، چرا که در بازی دوستانه حریفان با انگیزه بسیار بالا به میدان می‌آیند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در خاتمه تصریح کرد: تیم من در بازی‌های رسمی تا به حال مصدوم نداده است، اما سه چهار بازیکن ما در بازی‌های دوستانه مصدوم شدند. به هر صورت امیدوارم سازمان لیگ در برنامه‌ریزی دقت نظر بیشتری خرج دهد، چرا که این تعطیلات باعث می‌شود تیم‌ها برای برگزاری اردو هزینه کنند و شاید هر باشگاهی توانایی برگزاری این اردوها را نداشته باشد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )