عضو هیأت مدیره سابق باشگاه راه‌آهن گفت: استعفایی که از راه‌آهن دادم یک بحث داخلی بود اما مافیای فوتبال آن را رسانه‌ای کرد چرا که دوست داشتم به اهداف خود برسند.

مرتضی طلایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص استعفایش از هیأت مدیره باشگاه راه‌آهن اظهار داشت: من با کیانیان آشنایی نداشتم و از طریق یکی از دوستان به من معرفی شد. او در ملاقاتی که با من داشت درخواست همکاری را اعلام کرد که من هم مشروط این موضوع را پذیرفتم.

وی با اشاره به شروطش برای حضور در هیأت مدیره باشگاه افزود: اولین مسئله‌ای که من عنوان کردم این بود که آنها باشگاه داشته باشند و رویکردشان هم فرهنگی ورزشی باشد. من اعلام کردم که اگر قصد دارند تیم‌داری کنند و رویکردشان هم فقط ورزشی باشد، وجود دارد. در ابتدای امر آنها شروط من را پذیرفتند اما بلافاصله در همان جلسات اولیه متوجه شدم که نگاه اطرافیان تیم‌داری است. البته خود کیانیان دیدگاه‌های خوبی دارد که اگر بتواند عملی کند، اتفاقات خوبی رقم می‌خورد.

عضو هیأت مدیره سابق باشگاه راه‌آهن تاکید کرد: وقتی دیدم که اقداماتی که افراد انجام می‌دهند با هدفی که من داشتم مطابقت ندارد، تصمیم به جدایی گرفتم و همین طور مسکوت مانده است و من به باشگاه رجوع نکردم. قرار بوده که ملاقاتی با من داشته باشد و در آنجا بتوانیم تصمیم‌گیری کنیم.

طلایی در مورد اینکه سایت باشگاه استعفای او را منتشر کرده، گفت: این هم از همان آدم‌های مافیایی در ورزش است که در حوزه او هم نفوذ کرده است. من شخصا استعفایم را به خود آقای کیانیان داده بودم که بحث داخلی هم بود اما آن افراد برای اینکه بتواند اهداف خود را دنبال کند و نفوذ مافیایی خود را داشته باشند، تصمیم به انتشار این خبر کردند.

عضو سابق هیأت مدیره باشگاه راه‌آهن در مورد اینکه به نظر می‌رسد اختلافات بین مدیریت و مالکین زیاد است چرا که علیرضا رحیمی مدیرعامل باشگاه هم با مشکلاتی روبرو شده، تاکید کرد: اولین خطایی که در این باشگاه رخ داد برخوردی بود که با فرهاد کاظمی صورت گرفت. این کار نباید انجام می‌شد و کسانی که حضور کاظمی را مغایر با اهداف‌شان می‌دیدند بسیج شدند که این اتفاق رخ دهد. هر چند که کاظمی هم اشکالاتی داشت که باید برطرف می‌شد اما نه به این معنا که تغییر و تحول رخ دهد.

وی افزود: زمانی که من در بیمارستان بستری بودم این تصمیم گرفته شد و بدون هماهنگی اعضای هیأت مدیره،‌ کاظمی را برکنار کردند و البته پیش از این هم تصمیم داشتند که چنین کاری را بکنند که من اجازه این امر را نداده بودم. به هر حال مالکین با آقای رحیمی هم دچار مشکل شدند و او هم مواردی پیدا کرد که البته من اطلاع دقیقی از این مسائل ندارم. شنیده‌ام که آقای رحیمی هم استعفا دادند.

طلایی در مورد اینکه با این اوصاف باشگاه راه‌آهن در ادامه مسیرش با مشکلاتی روبرو خواهد شد، گفت: اگر روند کنونی ادامه داشته باشد باشگاه با مشکل روبرو خواهد شد. زیرا آدم‌هایی که در اطراف مالک باشگاه هستند، به دنبال مسائل و اهداف خود هستند. من اسم این افراد را هم به آقای کیانیان گفته‌ام که نمی‌خواهند راه‌آهن باشگاه‌داری کند. ادامه راه باشگاه‌داری راه‌آهن منوط به این است که مافیای فوتبال اجازه این امر را دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.