مهاجم تیم ذوب‌آهن گفت: امروز ذوب‌آهن از باشگاه‌داری بد و با مشکلات زیاد خارج شده و به یک ثبات نسبی دست پیدا کرده است. امروز این باشگاه و تیم فوتبال ذوب‌آهن تشنه برد است و فقط به برد فکر می‌کند به همین دلیل زیبا بازی می‌کنیم و تا دقایق پایانی می‌جنگیم.

مهدی رجب‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، اظهار کرد: پیروزی بر سپاهان باید به سعد محمدی تقدیم شود چراکه این فرد دلسوز تیم را از شرایط بحرانی خارج کرد و ذوب‌آهن را به روزهای اوج خود بازگرداند.

وی گفت: حتماً وقتی مقابل تیمی مثل سپاهان بازی می‌کنیم باید فشار زیادی را نیز تحمل کنیم. بازی سختی داشتیم، اما خوشحالی من بیشتر به این دلیل است که پس از مدت‌ها یک بازی زیبا و در خور یک داربی انجام گرفت.

مهاجم ذوب‌آهن ادامه داد: امروز ذوب‌آهن از باشگاه‌داری بد و با مشکلات زیاد خارج شده و به یک ثبات نسبی دست پیدا کرده است. امروز این باشگاه و تیم فوتبال ذوب‌آهن تشنه برد است و فقط به برد فکر می‌کند به همین دلیل زیبا بازی می‌کنیم و تا دقایق پایانی می‌جنگیم.

رجب‌زاده با اشاره به اینکه امسال ذوب‌آهن بسیار خوب بازیکن جذب کرده است، گفت: امسال ذوب‌آهن به شرایطی تیمی دست پیدا کرده که کمتر تیمی از آن برخوردار است. همگی در سطح بالای آمادگی هستند و بازیکنان نیمکت نشین چیزی از بازیکنان داخل زمین کم ندارند. به همین دلیل دست مربی برای انواع تغییرات تیمی باز است.

وی با اشاره به اینکه جوانان ذوب‌آهن امروز سطح بالایی از فوتبال را ارائه می‌دهند، تصریح کرد: ذوب‌آهن امسال در سه جبهه باید بجنگد و تاکنون یک خان را تا مرحله فینال طی کرده است، اما نباید انسجام تیمی را از دست بدهیم و باید از آسیب‌دیدگی‌ها و محرومیت‌های بی‌دلیل جلوگیری کنیم و در کنار آن با جذب بازیکنان خوب در نیم‌فصل قطعاً می‌توانیم در سه جبهه سربلند باشیم.

مهاجم تیم ذوب‌آهن در خصوص تیم ملی خاطرنشان کرد: برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم، اینکه دعوت بشوم یا نشوم را نمی‌دانم، ولی این را خوب می‌دانم که من جز پیرمردهای فوتبالم و باید فقط به فکر بازی در تیم ذوب‌آهن باشم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.