مربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی با بیان اینکه این تیم دنبال کسب سه امتیاز از تمام مسابقات باقی مانده لیگ برتر فوتسال است، گفت: شاید بازی ما با گیتی پسند خیلی چیزها را مشخص کند.

امیر شمسایی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره دیدار این هفته تیم تاسیسات دریایی با فرش آرای مشهد با بیان مطلب فوق اظهار کرد: بازی دشواری با فرش آرا داریم. من بارها گفته‌ام که هر بازی برایمان حکم فینال دارد و تیم‌های انتها و بالای جدول هیچ تفاوتی با هم ندارند.

وی افزود: برای این مسابقه وحید شمسایی و سعید عباسی را به خاطر مصدومیت در اختیار نداریم. با توجه به نتایج بدی که در چند هفته گذشته گرفته‌ایم، بازیکنان هم قسم شده‌اند که از هر مسابقه باقی مانده سه امتیاز را بگیریم.

مربی تیم تاسیسات با بیان اینکه این تیم فردا نیم نگاهی به نتیجه دیدار مس سونگون با گیتی پسند اصفهان دارد، گفت: با این حال ما دو دیدار با دبیری و گیتی پسند در پیش رو داریم که شاید خیلی چیزها در بازی با گیتی پسند مشخص شود. فعلا تمام تمرکزمان روی بازی با فرش آرا و پیروزی در این مسابقه است.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتسال تاسیسات دریایی فردا یکشنبه در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال به مصاف تیم فرش آرا خواهد رفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.