در حالی که اکثر رسانه‌های اروپایی درباره احتمال مربیگری گواردیولا در منچسترسیتی برای فصل آینده گمانه‌زنی می‌کنند، حالا شایعه غیرمنتظره‌ای درباره آینده وی شنیده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه گمانه‌زنی‌هایی که درباره آینده پپ گواردیولا، سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ صورت گرفته است، حالا دو شایعه جدید به گوش می‌رسد. اول اینکه سرمربی اسپانیایی باواریایی‌ها قصد ندارد قراردادش را با بایرن مونیخ تمدید کند و مسئولان این باشگاه هم رافائل بنیتس، سرمربی حال حاضر رئال مادرید را برای جانشینی گواردیولا در نظر گرفته‌اند. دومین شایعه هم این است که گواردیولا ممکن است جای بنیتس را در نیمکت رئال مادرید، دشمن دیرینه بارسلونا بگیرد، بارسلونایی که با هدایت او در چهار فصل ۱۴ جام برد.

احتمال حضور گواردیولا در رئال عجیب‌ترین شایعه‌ای است که در این چند وقت اخیر راجع به آینده این مربی اسپانیایی شکل گرفته است. جالب اینجاست که این شایعه را یک روزنامه کاتالان به نام «ARA» منتشر کرده و این در حالی است که گواردیولا بیش از یک بار تأکید کرده هرگز هدایت رئال مادرید را برعهده نخواهد گرفت.

گواردیولا تا پایان فصل جاری با بایرن مونیخ قرارداد دارد و با وجود اصرار مدیران باشگاه برای تمدید قراردادش، او هنوز به انجام این کار رضایت نداده است. البته او به باواریایی‌ها گفته است که در ماه دسامبر تکلیفش را مشخص خواهد کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.