سنگربانی اسپانیایی پورتو به اشتباه‌های خود در این تیم پرتغالی واکنش نشان داد. او تاکید کرد که هیچگاه تسلیم نشده است و نخواهد شد و این دلیل اصلی موفقیتش است.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت گل، در دیدار پورتو برابر دیناموکیف که با پیروزی دو بر صفر نماینده اوکراین به پایان رسید ایکر کاسیاس عملکرد خوبی از خود نشان نداد و با اشتباه بدی که داشت باعث شد تا پورتو بازنده این دیدار شود.

این سنگربان اسپانیایی که نخستین فصل حضورش در پورتو را پشت سر می‌گذارد مجبور شد که در صفحه اجتماعی خود در توییتر به انتقادهایی که از او شده واکنش نشان دهد.

او گفت: این برای نخستین بار و آخرین بار نیست که مرتکب اشتباه می‌شوم. در دوران فوتبالی خود بیشتر از ۳۰۰ بار اشتباه کرده‌ام اما این باعث نشده که ناامید شوم. من هیچگاه تسلیم نشده‌ام و تسلیم نخواهم شد و این کلیدی‌ترین دلیل در موفقیتم بوده است.

او ادامه داد: باید اعتراف کنم که بیشتر از ۳۰۰ بار مرتکب اشتباه شده‌ام. در ۲۵۷ بازی هم تیمی‌هایم می‌توانستند که با گلزنی خود اشتباه‌های من را بپوشانند اما موفق به این کار نشدند، با این حال این باعث نشد تا من احساس ناکامی و تسلیم کنم. کاسیاس هیچ وقت تسلیم نمی‌شود و این دلیل موفقیت او است.

کاسیاس اسطوره دروازبانی رئال مادرید به شمار می‌آید. او سال‌ها با پیراهن این تیم دروازه‌بانی کرد و افتخاهای زیادی هم به دست آورد اما افت او در این یکی، دو سال اخیر در رئال صدای اعتراض هواداران را درآورد و او هم چاره‌ای جز جدایی از کهکشانی‌ها نداشت. او این فصل برای پورتو بازی می‌کند و امیدوار است که بتواند با پیراهن این تیم روزهای خوبی را پشت سر گذارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.