سرمربی پرتغالی چلسی تأکید کرد اظهاراتی که مهاجم پیشین این تیم در کتابش مطرح کرده فقط به خاطر فروش کتابش بوده و حقیقت ندارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیدیه‌ دروگبا که در دوران حضورش در تیم فوتبال چلسی یکی از برجسته‌ترین بازیکنان این تیم به شمار می‌رفت، در کتاب بیوگرافی جدیدش که تازه منتشر شده در یکی از مصاحبه‌های خود گفته که چلسی زمانی در رختکن خود نام‌های بزرگ، بازیکنان بزرگ با شخصیت‌های بزرگی داشت. مهاجم ساحل عاجی مونترئال ایمپکت کانادا اشاره کرده که از آن رختکن حالا تنها جان تری باقی مانده و از بازیکنان دیگر این تیم انتظار پیشرفت دارد.

ژوزه مورینیو درباره اظهار نظری که مهاجم پیشین خود در کتاب خود داشته، عنوان کرد: وقتی حرفی می‌زنید، به این دلیل است که می‌خواهید کتاب‌تان فروش برود. من هنوز کتاب دروگبا را نخوانده‌ام. البته مصاحبه‌های خوب را دوست دارم. به مصاحبه‌ بازیکنان بزرگ با روزنامه‌نگاران خوب، روزنامه‌ها و یا شبکه‌های تلویزیونی علاقه‌مند هستم اما این حرفی که دروگبا زده مصاحبه نبوده و فقط برای فروش کتابش بوده که این حرف را زده است.

سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان لندنی در ادامه با کنابه به دروگبا عنوان کرد: به هر حال از این حرف دیدیه ناراحت نشدم. حقیقت این بود که او برای فروش کتابش این حرف را زده بود. می‌توانم با لذت مصاحبه دروگبا را آنالیز کنم اما نمی‌توانم فروش کتاب او را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.