مدافع میانی فرانسوی تیم فوتبال رئال‌مادرید به دلیل مصدومیت نخواهد توانست کهکشانی‌ها را در سه بازی بعدی‌شان در لالیگا همراه کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در شرایطی که سرخیو راموس، کاپیتان و مدافع میانی تیم فوتبال رئال‌مادرید به دلیل آسیب‌دیدگی کتفش، برای مدتی از همراهی سفیدپوشان پایتخت اسپانیا محروم است، اکنون دیگر مدافع میانی تیم، رافائل واران هم مصدوم شده و تا سه هفته نمی‌تواند کهکشانی‌ها را همراهی کند.

در معایناتی که روز گذشته روی پای واران صورت گرفت، مشخص شد که او از ناحیه عضله ران آسیب دیده و تا سه هفته قادر نیست به میدان برود. او در بازی چهارشنبه شب قوهای سفید در لیگ قهرمانان اروپا برابر شاختار دونتسک دچار این آسیب‌دیدگی شد و در دقیقه ۳۲ میدان را ترک کرد. با مصدومیت واران شمار مصدومانی که رئال‌مادرید در این فصل داشته است به ۱۵ نفر رسید.

مصدومیت واران نه تنها او را از بازی این هفته کهکشانی‌ها برابر ایبار محروم می‌کند بلکه به او اجازه نمی‌دهد که در بازی‌های بعدی تیمش در لالیگا برابر تیم‌های ختافه و ویارئال، هر دو بازی رئال برابر کادیس در جام حذفی اسپانیا و نیز آخرین بازی پایتخت‌نشینان اسپانیا در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برابر مالمو حضور داشته باشد.

اگر ریکاوری واران طبق برنامه پیش رود او باید در تاریخ ۲۱ دسامبر (۳۰ آذر) برای بازی خارج از خانه رئال مقابل رایو وایکانو یا آخرین بازی کهکشانی‌ها در سال ۲۰۱۵ که در برنابئو برابر رئال‌سوسیه‌داد است، آماده شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.