در سال ۹۰ و جریان بازی استقلال و سایپا مهر کرج، مجتبی جباری و جاسم کرار به خاطر زدن ضربه ایستگاهی درگیری لفظی پیدا کردند که این آغاز حاشیه‌های این مهاجم عراقی در ایران بود.

به گزارش ایسنا، در سال ۹۰ و در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام حذفی استقلال تهران با یک گل مقابل سایپا مهر کرج به برتری رسید تا ضمن صعود به مرحله بعد حریف پرسپولیس شود. در این بازی آبی‌ها با سه گل حریف سنتی خود را شکست دادند.

اتفاق جالب این بازی زمانی بود که مجتبی جباری و جاسم کرار به خاطر زدن ضربه ایستگاهی با یکدیگر درگیر شدند. پس از این بازی مجتبی جباری انتقاد بی سابقه ای نسبت به پرویز مظلومی و باشگاه استقلال انجام داد و عنوان کرد اگر کرار در این باشگاه بماند، حاضر نیست یک دقیقه هم در استقلال بماند. isna.ir/fa/news/۹۰۰۹-۰۵۰۲۹

در هفتم آذر سال ۹۲ در دیداری دوستانه که با اهداف خیریه انجام شده بود، پیشکسوتان میلان با نتیجه‌ی ۳ بر یک مقابل پیشکسوتان پرسپولیس به برتری رسیدند. برای پیشکسوتان پرسپولیس امامی‌فر و برای میلان کریستیان لانپینوچی، دنیل ماسارو و استفانو ارانیو گلزنی کردند.

در سال ۸۲ تیم ملی فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی و در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی با تک گل علی دایی لبنان را شکست داد.

در سال ۸۶ در حالی که فوتبال ایران در مراسم برترین‌های فوتبال قاره در سال ۲۰۰۷ سه نماینده داشت وحید شمسایی به عنوان بهترین بازیکن فوتسال آسیا وتیم ملی ایران هم به عنوان بهترین تیم ملی فوتسال قاره انتخاب شد. این در حالی است که امیر قلعه‌نویی دیگر نامزد ایرانی که شانس دریافت عنوان برترین مربی آسیا را داشت، نتوانست به این عنوان دست یابد.

در سال ۸۸ و از هفته پایانی لیگ‌برتر استقلال صمد مرفاوی با نتیجه سه بر دو مقابل پیکان شکست خورد. پرسپولیس هم که میهمان سپاهان بود با حساب دو بر یک مقابل این تیم شکست خورد تا سپاهان قهرمان نیم فصل شود.

در سال ۸۹ تیم‌ فوتبال استقلال توانست در ورزشگاه تختی انزلی با نتیجه یک بر صفر ملوان را شکست دهد. تک گل این بازی را حنیف عمران‌زاده در دقیقه ۴۲ به ثمر رساند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )