سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: استقلال برای دیدار با سایپا ۵ روز زمان داشته و به اندازه کافی استراحت کرده است.

مجید جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد دیدار روز دوشنبه با استقلال گفت: تمرینات منظم و خوبی انجام داده‌ایم و برای این بازی زمان خوبی هم در اختیار داشته‌ایم امیدوارم بتوانیم در طول بازی از تمریناتی که داده‌ایم به خوبی استفاده کنیم.

وی در مورد اینکه در بازی با استقلال تماشاگران حریف بسیار بیشتر از سایپا خواهند بود و در این مورد دغدغه‌ای دارد، گفت: در این مورد دغدغه‌ای نیست زیرا تقریباً در ۳۰ بازی همین شرایط را داریم.

جلالی در مورد صدرنشینی استقلال در لیگ گفت: جدول لیگ بسیار فشرده است و به همین دلیل رتبه تیم‌ها نمی‌تواند نشانگر برتری آنها باشد زیرا امکان دارد تیم دهم جدول با ۳ امتیاز به رده سوم برسد این فشردگی جدول نشان از نزدیکی تیم‌ها با یکدیگر دارد.

سرمربی سایپا در مورد حضور مربیان تیم ملی در تمرین این تیم گفت: دیدار خوبی بود. آنها تمرینات ما را دیدند و حضور مربیان تیم ملی در تمرینات باشگاهی باعث می‌شود که اطلاعات بیشتری از باشگاه‌ها و سبک تمرینی تیم‌ها داشته باشند. اینکه تیم‌های باشگاهی چگونه تمرین می‌کنند و در چه شرایطی هستند.

وی در مورد اینکه گلایه‌هایش از کی‌روش را به دستیاران او بیان کرده یا نه، گفت: فضایی نبود که بخواهیم چنین صحبت‌هایی بکنیم بیشتر یک فضای دوستانه و خوش و بش بود.

جلالی در مورد اینکه آیا بهتر نیست خود کی‌روش در تمرینات باشگاهی حاضر شود تا دستیارانش گفت: اگر خود کی‌روش بیاید بهتر است اما این مربیان هم چشمان کی‌روش هستند.

سرمربی سایپا در مورد اینکه استقلال چهارشنبه گذشته ۱۲۰ دقیقه با نفت بازی کرده و خستگی بازیکنان این تیم می‌تواند برای سایپا مفید باشد، گفت: استقلال برای این بازی ۵ روز فاصله داشته و آنها به اندازه کافی استراحت کرده‌اند و این مسئله نمی‌تواند برای استقلال مشکلی ایجاد کند.

وی در مورد اینکه حاجیلو گفته امیدوارم تیمی که خوش‌شان‌تر از برنده بازی با استقلال نشود و اینکه جلالی خودش را خوش‌شانس می‌داند یا نه، گفت: به نظر من صحبت در مورد شانس صحبت در مورد یک هویت مجهول است. گاهی اوقات شانس با شما هست و گاهی نیست صحبت در مورد یک مورد مجهول چیزی عاید ما نمی‌کند.

جلالی در مورد اینکه لیست مازاد و خرید خود را به باشگاه سایپا چه زمانی تحویل خواهد داد، گفت: لیست مازاد که نه ما فقط یک یا دو بازیکن دیگر جذب می‌کنیم و تغییرات زیادی نخواهیم داشت.

وی در مورد اینکه نتیجه بازی با استقلال پیش‌بینی می‌کند یا نه، گفت: پیش‌بینی نمی‌کنیم اما تمام سعی و تلاش‌مان را می‌کنیم تا موفق شویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.