سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: دیدار مقابل ذوب‌آهن هم برای ما سخت و هم راحت است و امیدوارم که از این دیدار دست پر به مشهد بازگردیم.

محمدرضا مهاجری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شرایط تیم فوتبال پدیده اظهار داشت: شرایط خوبی داریم و خدا را شکر تمرینات خود را دنبال می‌کنیم و به مرز آمادگی لازم برسیم امیدوارم در هفته‌های آینده بتوانیم شرایط بهتری را دنبال کنیم و با کسب امتیاز مسابقات را خاتمه بدهیم.

وی در مورد مشکلات مالی پدیده یادآور شد: مشکلات مالی ما آنقدر حاد نیست که ما را اذیت کند با تمهیداتی که باشگاه فراهم کرده در ۱۰ - ۱۵ روز آینده پول به حساب بازیکنان واریز خواهد شد به هر حال مسئولان باشگاه تلاش خود را می‌کنند و تاکنون بین ۲۵ تا ۳۰ درصد قرارداد بازیکنان پرداخت شده است که فکر می‌کنیم کمتر تیمی در لیگ باشد چنین پرداختی داشته باشد.

سرمربی تیم پدیده تأکید کرد: مشکلی که ما داشتیم دوری مدیرعامل از تیم بود که خوشبختانه این مسئله حل شده و آقای وطن‌خواه قول صددرصد همکاری را داده است و در کنار ما خواهد بود.

مهاجری در خصوص دیدار مقابل ذوب‌آهن یادآور شد: این بازی هم می‌تواند برای ما سخت باشد و هم آسان. راحت از این بابت که مقابل تیم تاکتیکی بازی می‌کنیم و می‌دانیم که تیم حریف با چه برنامه‌ای به زمین می‌آید و دشوار از این لحاظ که ذوب‌آهن جزو ۳- ۴ تیم خوب کشورمان است و همین موضوع کارمان را دشوار می‌کند.

وی در مورد تعطیلی مجدد لیگ پس از برگزاری این هفته تأکید کرد: ما به این مسئله عادت کرده‌ایم متأسفانه تا می‌آییم احساس کنیم که مسابقات لیگ برگزار می‌شود با تعطیلی رقابت‌ها روبه‌رو می‌شویم چاره‌ای هم جز این مسئله نداریم و باید تحمل کنیم امیدوارم آن کسانی که این برنامه‌ریزی را کرده‌اند بتوانند از این موضوع جواب بگیرند.

سرمربی تیم پدیده خاطرنشان کرد: فشردگی مسابقات باعث شد تا رباط حسن جعفری پاره شود. شما درصد مصدومیت‌ها را در تیم‌های مختلف بینید حالا می‌گوییم پدیده خوب تمرین نمی‌کند تیم‌های سپاهان، نفت، پرسپولیس و استقلال چرا مصدوم دارند.

مهاجری در مورد مصدومیت یونس شاکری گفت: شاکری رباطش پاره نشده و نمی‌دانم چرا عده‌ای این خبر را انعکاس دادند خوشبختانه پس از اینکه از او MRI گرفتیم متوجه شدیم که او از ناحیه زانو التهاب دارد و  تا ۲ هفته آینده به تمرینات باز می‌گردد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.