مربی تیم ملی فوتبال امید ایران گفت: با توجه به اینکه تا قبل از رقابت‌های انتخابی المپیک اردوهای ما در فیفادی نیست از سردار آزمون و علیرضا جهانبخش در مسابقات نمی‌توانیم استفاده کنیم.

هادی طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد حضورش در جزیره کیش برای بررسی امکانات اردویی این شهر اظهار داشت: برای تهیه گزارش به کیش رفتم و آبشن‌های مختلفی که مدنظرمان بود را بررسی کردیم. این گزارش را به حبیب کاشانی مدیر و محمد خاکپور سرمربی تیم ارائه می‌دهم تا تصمیم خوبی در این رابطه اتخاذ کنیم.

وی در مورد اینکه قرار بود در اردوی ترکیه بازی دوستانه داشته باشند و آیا می‌توانند با حضور در جزیره کیش باز هم بازی دوستانه برگزار کنند، خاطرنشان کرد: قطعاً ما خواهان برگزاری بازی دوستانه هستیم و اگر به کیش برویم برای برگزاری اردوی دوستانه تلاش خواهیم کرد.

وی در مورد اینکه احتمالاً پرسپولیس در کیش حاضر می‌شود تصریح کرد: بنده هم این مسئله را شنیده‌ام و باید ببینیم کار ما به چه شکل می‌شود. هنوز تصمیمی برای رفتن به کیش گرفته نشده و باید شرایط مثبت و منفی بررسی شود تا نظر نهایی را اتخاذ کنیم.

مربی تیم ملی امید در مورد اینکه آیا می‌توانند در اردوهای قبل از انتخابی المپیک از سردار آزمون و علیرضا جهانبخش بهره ببرند تصریح کرد: متأسفانه چون اردوهای پیش‌روی ما در فیفادی نیست نمی‌توانیم از این بازیکنان استفاده کنیم.

وی در مورد اینکه آیا با توجه به اینکه مسابقات انتخابی المپیک در فیفادی نیست شرایط استفاده از این بازیکنان در آن مسابقات هم فراهم نمی‌شود عنوان کرد: متأسفانه مسابقات انتخابی المپیک هم در فیفادی نیست اما بدون شک شرایط این مسابقات تفاوت دارد و ما تلاشمان را می‌کنیم تا شرایط حضور این بازیکنان را در مسابقات نهایی فراهم کنیم. شما به وضعیت کاری ما دقت داشته باشید تاکنون حدود یک سال از فعالیت ما می‌گذرد اما به دلایل مختلف در یک اردو تمام نفرات خود را به طور کامل در اختیار نداشتیم.

طباطبایی در پایان در رابطه با بحث حضور کارلوس کی‌روش در مسابقات انتخابی المپیک و اینکه او روی کار تیم امید نظارت دارد، اظهار داشت: کی‌روش مربی تیم ملی بزرگسالان است و آنجا حضور پیدا می‌کند. حضور کی‌روش قطعا می‌تواند باعث انگیزه بازیکنان شود. ما هم کار خودمان را انجام می‌دهیم و اگر کسی نقطه نظری داشته باشد می‌توانیم از آن استفاده کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.