سرمربی بارسلونا پیشنهاد دیگر تیم‌ها به لیونل مسی را شایعه می‌داند.

به گزارش ایسنا فردا شب (شنبه) در هفته سیزدهم لالیگا بارسلونا میزبان رئال سوسیه‌داد است.

لوییس انریکه در نشست خبری پیش از بازی گفت: رئال سوسیه‌داد از بازیکنان خوبی برخوردار است و اگر توپ را در اختیار داشته باشند به حریف ضربه خواهند زد و اگر خط دفاعی ما خوب کار نکند دچار مشکل خواهیم شد.

سرمربی بارسلونا در ادامه افزود: همه بازی‌ها سختی‌های خاص خودشان را دارند و این موضوع بستگی به حریف دارد. تیم ما در حال حاضر در شرایط خوبی به سر می‌برد و فردا از ابتدا خطرناک ظاهر خواهیم شد و قصد داریم سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

او درباره وضعیت سرخیو روبرتو و خاویر ماسکرانو گفت: روبرتو به خاطر آسیب‌دیدگی در بازی با رم امروز نتوانست تمرین کند ولی ماسکرانو تمرین می کند و آماده است تا به میدان برود.

انریکه درباره وضعیت لیونل مسی و جدایی احتمالی این بازیکن اظهار کرد: مسی مانند بقیه بازیکنان در شرایط خوبی قرار دارد. او صد در صد آماده نیست و نیاز به زمان دارد. البته تنها به دقایقی نیاز دارد تا به بهترین حالت ممکن برسد.

وی تاکید کرد:پیشنهاد از جانب تیم‌های دیگر تنها شایعه سازی است.

بازی های درخشان بارسلونا با هدایت انریکه یادآور بارسا تحت هدایت پپ‌گواردیولا است. سرمربی کنونی آبی اناری‌ها در این ارتباط گفت: کار من مقایسه کردن بازی‌ها نیست. هر کسی عقاید خاص خودش را دارد. بارسا در طول تاریخ دوران درخشان کم نداشته است.

سه مهاجم بارسلونا یعنی مسی نیمار و سوارس ۱۲۱ گل به ثمر رسانده‌اند. انریکه در این باره اظهار کرد: آن‌ها نزدیک به دروازه بازی می‌کنند و بازیکنان خیلی خوبی هستند که به تیم وابسته هستند. آن‌ها سه بازیکن باورنکردنی و منحصر به فرد هستند.

سرمربی آبی اناری‌ها در پایان گفت: هدف تیم این است که در طول فصل نمایش خوبی داشته باشد. اکنون به دلیل محرومیت و آسیب دیدگی نمی‌توانم از همه بازیکنانم استفاده کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.