وکیل مهاجم فرانسوی تیم فوتبال رئال‌مادرید به مصاحبه هافبک لیون درباره مشارکت بنزما در ماجرای اخاذی از او، واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ساعاتی پس از انتشار مصاحبه متئو والبوئنا با نشریه لوموند فرانسه که در آن محتوای مکالماتش با بنزما در ماجرای اخاذی از وی برای انتشار یک فیلم خصوصی از بازیکن لیون را فاش کرد، وکیل بنزما به دفاع از موکل خود پرداخت.

آلن یاکوبوویژ در واکنش به مصاحبه والبوئنا که در آن گفت بنزما با وی مانند بدترین دشمنش رفتار کرده است، به شبکه اینفواسپورت فرانسه گفت: من فکر نمی‌کنم مصاحبه والبوئنا، اقدامی خوبی برای فرونشاندن جاروجنجالی‌های پیرامون پرونده اخاذی صورت گرفته از وی بوده باشد. والبوئنا با مصاحبه‌اش سبب دنباله‌دار شدن این ماجرا می‌شود و حرف‌هایش قطعاً کمکی به پایان این موضوع نمی‌کند.

وکیل بنزما در ادامه ادعا کرد که نقش این مهاجم تیم ملی فرانسه در ماجرای اخاذی از والبوئنا آن‌طور که برخی رسانه‌ها عنوان می‌کنند، پررنگ نبوده است.

وی افزود: من از بنزما می‌خواهم تلاشش را انجام دهد تا ثابت کند آن کسی نیست که درباره‌اش صحبت می‌شود.

به گزارش گروهی از رسانه‌های اروپایی بنزما در ماجرای اخاذی صورت گرفته از هموطنش نقش واسطه‌ای را داشته که به هافبک لیون توصیه کرده برای حفظ آبروی خود باج بدهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.