سرمربی میلان می‌گوید تیمش در این فصل برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان خواهد جنگید.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورتس، میلان که چند فصلی است با حضور آلگری، سیدورف، اینزاگی و میهایلویچ نتایج خوبی کسب نمی‌کند به نظر می‌رسد در این فصل نیز در بین مدعیان قهرمانی در لیگ ایتالیا حضور نداشته باشد. سرمربی صرب تبار میلانی‌ها اما تاکید دارد روسونری باید این فصل برای کسب سهمیه تلاش کند.

سینیشا میهایلویچ پیش از دیدار تیمش برابر سامپدوریا گفت: بعد از بازی با ناپولی، ما در هر بازی تقریباً دو امتیاز کسب کرده‌ایم و امیدوارم که این روند را ادامه دهیم، این روند سال گذشته می توانست سهمیه لیگ قهرمانان را برای میلان به دنبال داشته باشد. شش بازی تا پایان نیم فصل پیش رو داریم و تمام جدال‌های رو در رو با تیم‌های بالا جدول را در نیم فصل دوم پیش رو داریم و خشنودم که می‌توانیم بهتر کار کنیم. امیدوارم فردا بتوانیم پیروز باشیم، اگرچه کار سختی است. من از جاه طلبی‌های میلان آگاهی دارم ولی نمی‌شود کاری کرد. باید در این فصل برای کسب سهمیه تلاش کنیم.

سرمربی میلان در ادامه درباره شکست برابر یوونتوس گفت: شکست برابر یوونتوس حق ما نبود با این حال بعضی‌ها به گونه‌ای انتقاد می‌کنند که ما از یک تیم قعرنشین باخته‌ایم. آنها تیمی بودند که منچسترسیتی را هم شکست دادند. اگرچه می‌توانستیم از نظر خلاقیت و بازی‌سازی بهتر کار کنیم. ما تمام تلاش خود را کردیم و فکر می‌کنم آنها نتوانستند بازی خود را به نمایش بگذارند. مشکل ما در تورین پاس‌های متعدد و عدم توانایی در ایجاد موقعیت برای خط حمله تیم بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.