پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه هیچ صحبتی برای حضورش در کمیته فنی این باشگاه نشده است گفت: طارمی اگر مغرور نشود، می‌تواند جزو بهترین مهاجمان ایران شود

فرشاد پیوس در گفتگو با خبرنگار مهر در رابطه با شرایط فعلی تیم پرسپولیس در لیگ برتر گفت: متاسفانه در ابتدای فصل به علت اینکه چندین بازیکن جدید به ترکیب این تیم اضافه شده‌اند، بازیکنان از هماهنگی لازم برخوردار نبودند. اما رفته رفته بازیکنان انسجام لازم را بدست آوردند.

وی افزود: ترکیب پرسپولیس در حال حاضر جوان است و این بازیکنان از انگیزه بالایی برخورداند. پرسپولیس از نظر فنی پیشرفت زیادی داشته و در بازیها توانسته مالکیت توپ را از آن خود کند. انسجام مهم‌ترین فاکتور این پرسپولیس است. بازیکنان به خوبی همدیگر را در زمین پیدا می‌کنند و توپ را به مهاجم هدف می‌رسانند.

مهاجم اسبق پرسپولیس در رابطه با عملکرد مهاجمان این تیم  نیز خاطر نشان کرد: پرسپولیس در حال حاضر مهاجمان خوبی دارد. مهدی طارمی که در حاضر حاضر بهترین گلزن لیگ هم هست تا الان عملکرد خوبی داشته است. علی علیپور نیز بازیکن خوبی است که به نظر می‌رسد آینده خوبی داشته باشد. حضور این بازیکنان جوان و آماده می‌تواند برای پرسپولیس مفید باشد.

پیوس در رابطه با اینکه مهاجمان پرسپولیس موقعیت‌های زیادی را از دست می‌دهند، تصریح کرد: به هر حال نگاه ویژه‌ای روی طارمی و علیپور دارند. البته همین که پرسپولیس موقعیت‌های زیادی را روی دروازه‌ حریفان خلق می‌کند، خوب است. اما مهاجمان نیز باید تمرکز بیشتری داشته باشند تا بهتر از این موقعیت‌ها استفاده کنند.

وی در پایان در رابطه با حضورش در پرسپولیس به عنوان مدیر فنی گفت: هیچ صحبتی در این باره با من نشده و من از این موضوع بی اطلاع هستم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.