کنفدراسیون فوتبال آسیا پاداش تیم‌هایی که سال آینده به بازی پایانی مهمترین تورنمنت باشگاهی قاره کهن راه پیدا کنند را به دو برابر افزایش داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اعضای کمیته اجرایی کنفدارسیون فوتبال آسیا در نشست امروز (جمعه) خود در دهلی‌نو برای افزایش جایزه نقدی تیم‌‌هایی که به بازی پایانی لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا می‌کنند و نیز افزایش سرمایه‌گذاری در بخش توسعه اتحادیه‌های عضو توافق کردند.

در این جلسه داتو ویندسور جان که به عنوان دبیرکل موقت AFC ایفای نقش می‌کرد، به عنوان دبیرکل دایمی این سازمان منصوب شد، مقدمات تشکیل کارگروه اصلاحات مدیریتی شکل گرفت و از کاندیداتوری شیخ سلمان، رئیس کنفدراسیون آسیا برای انتخابات ریاست فیفا حمایت به عمل آمد. همچنین مقرر شد که جایزه نقدی تیم‌های حاضر در مراحل فینال دو تورنمنت لیگ قهرمانان آسیا و AFC کاپ در سال ۲۰۱۶، به دو برابر افزایش پیدا کند. در این جلسه همچنین مصوب شد که افزایش چشمگیری در پاداش نقدی تیم‌هایی که به مراحل حذفی دو تورنمنت فوق صعود کنند، صورت بگیرد. این مصوبه به پیشنهاد کمیته‌های رقابت و مالی AFC صورت گرفته است.

شیخ سلمان در این خصوص گفت: AFC می‌خواهد برای موفقیت تیم‌ها پاداش در نظر بگیرد. این افزایش پاداش از محل درآمدهای بیش از انتظاری است که لیگ قهرمانان آسیا، تورنمنتی که از گذشته رکوردشکنی در میزان تماشاگران تلویزیونی و تماشاگران حاضر در ورزشگاه را آغاز کرده است، صورت می‌گیرد. امسال ما ۲.۲۸ میلیون هوادار که از نزدیک بازی‌ها را تماشا کرده‌اند و بیش از ۲۶۰ میلیون نفر که بازی‌ها را از تلویزیون دنبال کرده‌اند، داشته‌ایم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.