با وجود فاصله ۱۰ امتیازی روسونری با صدرجدول و افت محسوس آن در هفته‌های اخیر، سرمربی صرب این تیم پتانسیل به پایان رساندن فصل در سه رده نخست جدول را در شاگردانش می‌بیند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سینیشا میهایلوویچ باور دارد که تیمش می‌تواند بهتر از آنچه تا کنون نشان داده است،‌ کار کند و در پایان فصل سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد.

سرمربی صرب روسونری که هفته پیش تیمش در خانه یوونتوس تن به شکست داد و به رده هفتم جدول سقوط کرد، فردا (شنبه) باید شاگردانش را در سن‌سیرو برابر سامپدوریای تحت هدایت وینچنزو مونتلا به میدان بفرستد.

او در کنفرانس خبری پیش از این بازی اظهار داشت: از زمان بازی‌مان برابر ناپولی، ما در هر بازی به طور میانگین دو امتیاز کسب کرده‌ایم. من مطمئنم که می‌توانیم این روند را حفظ کنیم. اگر سال گذشته چنین نتایجی می‌داشتیم، می‌توانستیم سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کنیم. تا پایان نیمه اول فصل شش هفته دیگر باقی است و در نیمه دوم فصل ما دوباره با دیگر تیم‌های مدعی نبردهای رودررو خواهیم داشت. به همین دلیل من مطمئنم که می‌توانیم بهتر از این کار کنیم.

مونتلا هفته گذشته در اولین بازی‌اش به عنوان سرمربی سامپدوریا شاهد شکست بنفش‌پوشان فلورانس بود، اما میهایلوویچ می‌گوید برای قضاوت درباره عملکرد سرمربی جدید آبی‌پوشان شهر جنوا بسیار زود است.

وی تأکید کرد: قضاوت در مورد عملکرد یک سرمربی تنها بعد از یک بازی نادرست است. سامپدوریا تیمی خطرناک است که در خط میانی و حمله‌اش بازیکنان تأثیرگذاری دارد، بازیکنانی که در هر لحظه از بازی می‌توانند سرنوشت مسابقه را عوض کنند. من برای سامپدوریا و رئیس قدیمی‌ام (ماسیمو فررو) آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم که لبخند هرگز از لبانش محو نشود. مطمئنم که این میلان است که بازی فردا را هرچند سخت، می‌برد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.