زرگرپور گفت: طبق برنامه زمانبندی منطقی، کاسه اصلی ورزشگاه تا آخر امسال به اتمام خواهد رسید و کاشت چمن و محوطه سازی هم تا خرداد سال آینده تمام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایسنا منطقه اصفهان اصفهان، رسول زرگرپور در بازدید از روند پیشرفت ورزشگاه نقش جهان به ابر پروژه های اصفهان اشاره کرد و گفت: دو سال پیش قول تکمیل این ابرپروژه ها به مردم داده شد.

زرگرپور یکی از این پروژه‌ها را ورزشگاه نقش جهان خواند و تصریح کرد: در حال حاضر روزانه بیش از ۳۲۰ نفر در این کارگاه مشغول به کار هستند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه تمام تلاش به این دلیل صورت گرفت که با کمک شرکت فولاد مبارکه و همکاری سایر دستگاه‌ها بتوانیم تا پایان سال جاری ورزشگاه بزرگ نقش جهان را برای مسابقات آماده کنیم، افزود: همه مسوولان استان عزم خود را جزم کرده اند تا این مطالبه جدی مردم بویژه طرفداران فوتبال استان اصفهان را برآورده کنند.

وی آماده شدن این ورزشگاه را پاداش قهرمانی تیم‌های بزرگ فوتبال سپاهان و ذوب آهن برشمرد و اظهارکرد: استانی که دو تیم قهرمان در جام حذفی و لیگ برتر دارد باید ورزشگاه مناسبی هم داشته باشد.

زرگرپور با بیان اینکه بخشی از کارهایی که در گذشته انجام شده، باید تخریب و اصلاح شود، افزود: با توجه به تایید نشدن تاسیسات ورزشگاه از جمله رختکن‌ها و تیرهای فلزی هوایی که دارای شکاف‌های خطرناکی بود از سوی AFC، اصلاحات آن صورت گرفت.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه فولاد مبارکه تاکنون تعهد مالی خود را برای کمک به ساخت این ورزشگاه پرداخته است، گفت: با حمایت فولاد مبارکه از این پروژه، از نظر مالی مشکلی وجود ندارد.

وی به بودجه این پروژه اشاره کرد و گفت: حدود یکصد میلیارد ریال بعد از عقد قرارداد تاکنون از طرف فولاد مبارکه پرداخت شده و این پروژه ۷۰ میلیارد ریال هم بودجه دولتی دارد.

استاندار اصفهان افزود: کاسه ورزشگاه شامل سقف‌های فلزی و تاسیسات رختکن‌ها تا پایان امسال آماده خواهد شد.

زرگرپور با اشاره به استاندارد نبودن چمن قبلی ورزشگاه، گفت: با توجه به زیاد بودن درصد آهک خاک چمن قبلی مجبور به اصلاح آن شدیم و کار کاشت چمن و محوطه سازی ورزشگاه تا خرداد سال آینده به اتمام خواهد رسید.

مدیر ارشد استان با بیان اینکه فولاد مبارکه نظارت خوبی بر اجرای این طرح دارد و منابع مالی را هم بخوبی تامین می کند، افزود: وقتی همه اجزا و ارکان آماده باشد، طرح زمان بندی در زمان خود به اتمام خواهد رسید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.