با توجه به تنشی که بین ترکیه و روسیه پیش آمده مدیر تیم امید از بررسی شرایط برگزاری اردوی تیم امید توسط کادرفنی این تیم در کشور ترکیه خبر داد و حتی احتمال تغییر مکان اردوی امیدها را رد نکرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال امید کشورمان قرار بود تا آغاز مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا و انتخابی المپیک ۲۰۱۶ ریو اردویی را در کشور ترکیه برپا کند، اما با توجه به تنشی که در منطقه و بین ترکیه و روسیه صورت گرفته برپایی این اردو بار دیگر مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

مسئولان تیم امید در حال بررسی این موضوع هستند که آیا اردوی تیم امید را در کشور ترکیه برگزار کنند یا مکان دیگری را برای برپایی اردوی امیدها در نظر بگیرند. در همین راستا هادی طباطبایی به کیش سفر کرده تا شرایط برگزاری اردو در این جزیره را بررسی کند. قرار است هادی طباطبایی پس از بازگشت از سفر کیش گزارشی کامل را در اختیار خاکپور قرار دهد تا وضعیت برگزاری تمرینات در این جزیره بررسی شود.

همچنین پس از بررسی این مسائل جلسه‌ای بین حبیب کاشانی، محمد مایلی‌کهن و هادی طباطبایی برگزار خواهد شد که با توجه به غیبت خاکپور به دلیل سفر شخصی‌اش، وی در این زمینه با مسئولان تیم امید در تماس خواهد بود.

حبیب کاشانی با اعلام این خبر به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: می‌خواهیم هرچه زودتر و نهایتاً تا یکشنبه تکلیف این مسئله را روشن کنیم. نمی‌خواهیم به دلیل تنشی که بین ترکیه و روسیه پیش آمده آسیبی متوجه اعضای تیم امید شود. ما مطالب لازم را به خاکپور منتقل کرده‌ایم تا اگر چیزی در این خصوص مدنظر دارد به ما بگوید. اگر لازم شد طبق تصمیم خاکپور جابه‌جایی برای برگزاری اردو انجام خواهد شد تا طبق برنامه پیش برویم.

طبق اعلام مدیر تیم فوتبال امید کشورمان اولویت با برگزاری اردو در کشور ترکیه است تا کادرفنی ضمن انجام کارهای تاکتیکی بتواند بازی‌های تدارکاتی بین‌المللی را هم در این کشور برگزار کند، اما تأمین امنیت تیم امید در ترکیه از اهمیت بیشتری برخوردار است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.